Gå til innhold

Hvordan er humøret, jenter?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat hoppet over til 2.svangerskapsdel, og sliter veldig med humørsvingninger. Noen ganger gleder jeg meg veldig over svangerskapet, mens andre ganger(spesielt når jeg sitter hjemme for meg selv) begynner jeg å tenke å da får jeg plutselig panikk og tenker "hjelp, va er det jeg har begitt meg ut på!"! Noen som har det likt, eller som hadde det sånn tidlig i svangerskapet?

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen her, lurer på om det er noe som heter 2.trimester-syndromet? ;-)

Deppet mye en periode, og klarte ikke glede meg over den lille i magen, grunnet at barnefaren oppførte seg som en stor idiot og greide ikke å la meg være i fred. Når folk da spurte "ååå...gleder du deg ikke" hadde jeg mest lyst å grine. For nei, jeg gledet meg ikke..

Nå derimot er det ikke lenge igjen og jo nærmere termin jeg har kommet jo mer gleder jeg meg. Tenk å få sitt eget lille nurk i hus *:-)

Tror det er ganske normalt at humøret svinger mens man går gravid, spesielt når man er alene om alt, for da har man jo ingen andre å legge byrdene på om man føler seg utkjørt.

Ja, er nok mest på grunn av at jeg er helt alene om dette at jeg ikke alltid gleder meg. Og på grunn av barnefaren som prøver å psyke meg ned og sier at jeg og barnet kommer til å få det kjempevanskelig... "Det kommer til å bli vanskeligere og vanskeligere..." Tror nok at jeg kommer til å glede meg veldig når det begynner å nærme seg mer. Har jo alltid ønsket meg barn, og jeg bør vel bare være glad når jeg tenker på alle som ikke kan få barn eller sliter veldig med å bli gravide. Syns det hjelper på humøret å gå inn på denne siden, der det er andre i samme situasjon...:)

jah, disse barnefarene altså... Det dummeste er folk som påstår at ALLE barn har best av å se foreldrene sine LIKE mye...argh! Det er ikke alle mannfolk som passer til å få barn...

Lar meg ikke psyke ned lengere, er han som er patetisk og vil få et kjipt liv har i alle fall jeg funnet ut.

Jeg og den lille skal få det knallbra. Det er jo et velsignelse som min mor pleier å si:-)

Klarer dere sikkert helt fint dere også, det er MANGE i vår situasjon!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...