Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg og samboeren har kjøpt oss leilighet og pusset den helt opp... Problemet er bare at vi tror hun vi kjøpte av går igjen her....(hun døde på soverommet)... Det er en sånn rar stemning i leiligheten, og ytterdøra vår har flere ganger stått ulåst på morgenen, enda sambo alltid sjekker at den er låst før han legger seg... I tillegg tror jeg hun har "satt seg" i meg, for jeg er så rar i kroppen, får skjelvetokter og sånn... og i går var jeg i en stall, og hesten jeg drev med ble helt gal, enda den gikk for å være den roligste hesten der!!! Jeg har hatt hest før og har alltid hatt godt håndlag med dem... Uansett, vi prøver å få barn da, har prøvd i snart et år nå.... Er det noen der ute som kan si meg noe om det som skjer i leiligheten her og hva hun eventuellt vil, og om vi blir gravide snart???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg vil anbefale deg å gå på dinbaby og på spå/horoskopsidene der, rop etter KIMBY, hun er flink til sånne ting:) Hun fikk bort noen som var i mitt hus:)

Klæm:)

Skrevet

hei

ja det erbare å mail meg på [email protected]

kan fjerne henne her hjemmenfra..men tar 400 for å gjøre det..det er en dame ja som er der...

du kan no tenke på det :o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...