hilde 77 Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Nå er han endelig ute. Forrige mandag startet med mensmurringer og rier. Det gikk bare 12 timer fra jeg kjente noen tegn på at noe holdt på og skje til det hele var over. Lille Oliver kom 12 dager før termin og var 3310 gram og 50 cm lang. En skikkelig gogutt! Selve fødselen varte i 4,5 timer så det gikk ganske fort til å være førstegangsfødende fikk jeg høre. Jeg revnet ganske mye og måtte sy en del, men blir bare bedre og bedre for hver dag som går. Nå bare koser vi oss hjemme sammen med pappaen. Så nå takker jeg for meg og ønsker alle dere andre lykke!!!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Gratulerer med gutten din :-)
Banshee Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Køsniker!! Gratulerer så mye med det lille nurket!
Nicki_81 Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Gratulerer med lille prinsen. Håper dere koser dere masse der hjemme, og lykke til videre i fremtiden =)
Vintergull :) Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Gratulerer så mye!! Nå må dere bare kose dere sammen så mye dere kan =) klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå