Gå til innhold

er dette for mye? håper noen kan svare slik at jeg evt kan bytte før jeg vasker det. (klær)

Anbefalte innlegg

jeg så over klærne mine i dag og så det at jeg har litt i str 50... men jeg begynner å lure på om jeg har for mye. kan dere si deres mening...

'

dette har jeg i str 50:

4 bodyer(bomull)

1ull body

1 ull-strømpebukse

1 strømpebukse(bomull)

2 kjoler( helt enkle billige kjoler)

1 pysj

2 sparkebukser

1 sett(jakke og bukse)

1 lue

2 par sokker

Fortsetter under...

Synes ikke det var for mye jeg...

Men kommer an på hvor stor jenta di blir da... :))

har en del i 50 jeg og, og tenkte at det jeg ikke får brukt selv, gir jeg bort i gaver til veninner som får "små" barn :)

Gjør jo ikke noe da at de er vasket... Sparer de bare for jobben :))))

Synes absolutt ikke at du har for mye...men du har sikkert nok de første dagene: Kan være greit å se an hva du behøver etterhvert som du kommer hjem fra sykehuset! Tror kanskje jeg ville kjøpt ett par bodyer til jeg, men det kan du se selv. Av erfaring så får en en del klær i gave oxo.

jeg har fått en gulpeunge så jeg var veldig glad for at jeg hadde kjøpt mange bodyer.... hadde 1 pysj i staten men fant ut at det var for lite.. hun har for det meste på seg body,strømpebukse og ullsokker når vi er bare hjemme....

nå er jenta mi veldig liten da og str 50 er enda stort selv om hun er 6 uker så det er kanskje litt anderledes! har fått myyye klær i gave og det er mye jeg enda ikke har fått brukt!

Jeg har kun kjøpt en body i str 50, resten i 56, 60 og 62. Men jeg kommer nok til å få en stor unge, hvis jeg går til termin i alle fall. Får sende ut pappen på shopping hvis vi trenger mer i str 50. Du kan jo vurdere å ikke ta av lappene og vaske opp alt, hvis du er redd for at det er for mye.

Annonse

Det kommer an på hvor stor unge du får. Vi brukte str 50 ganske lenge med førstemann. Han var liten når han ble født (2800). De må jo ha klær når de er helt små også... Men jeg synes ikke det var så mye.

Jeg hadde IKKE kjøpt noe i str 50 hadde jeg vært deg. Brukte det ikke i det hele tatt til vår 1 mann. Har noen bodyer i str 56, ellers så har jeg alt i str 62.

Har vel til sammen 6 bodyer og 2 sparkebukser + noen sokker og en strømpebukse. Kjøredress og 2 luer. Å så pysjer + 1 ullbody. Å så et sett som mamma har strikka.

Vi får så mye i gave at det blir bortkasta å kjøpe noe mer, men dette er jo så forskjellig for folk:) Dessuten så vet ikke vi kjønn så vi har kun hvite klær. Har litt i blått fra før så om det blir gutt har vi litt ekstra, men lånte det meste til 1 mann så derfor så har vi ikke så mye i de minste str annet enn det vi fikk i gave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...