Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Mitt og samboer`n sitt har "dødd" bort under svangerskapet:-/ Han syns det er ekkelt siden magen er i veien,og jeg har ikke noe særlig lyst lenger heller. Men vi har det kjempe fint fordi=) Selv om jeg savner sånn sex vi hadde før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Har sex et par ganger i uka her, funker greit i sideleie. Litt ubehagelig av og til, er redd babyen skal ta skade av det, men tror det går bra. Ikke mest spennende sexen, men helt greit!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ja, samme her.. Han har lyst, men jeg har ofte vært plaget med soppinfeksjon, og nå urinveisinfeksjon=/ Så sier seg selv at vi ikke er de mest aktive lengre.. Mista lysta en periode,men plutselig så har jeg lyst igjen.. gleder meg til vi kan ta det opp igjen:)
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 hvilket sex liv, sier jeg bare
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Sexliv? Hvilket sexliv? Heller dårlig med det ja....
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Hvilket sexliv? sier jeg også! Han er redd for å skade ungen og jeg har ikke noe særlig lyst heller.. Føler meg som en diger hval... Gleder meg til å ha sex igjen, men det blir lenge til... snufs... Må man ikke vente til 6 uker etter fødsel??
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 hehe, sexlivet vårt har nok sett sine bedre dager ja! Er nesten umulig med så stor mage som jeg har nå! Dessuten blit jeg fort sår, og jeg savner de gamle stillingene...
Jente19*31.01.07* Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 hmm.. sexlivet vårt er ikke akurat gått så mye ned.. det var en periode hvor jeg ikke hadde lyst, men nå er det helt på topp! forholdene tatt i betraktning. det er jo selvfølgeli ikke slik som før, men jeg er kjempefornøyd jeg altså=)
Tess/ januargutt Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Her også !! Hvilket sexliv ? Fullstendig ikke eksisterende for tiden. Men vi har blitt enige om å ta det igjen...hehe..så det kan jo bli spennende tider sånn ut i februar engang
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Eh, sexliv?? Tror vi har hatt sex 2-3 ganger etter at jeg ble gravid. Fikk beskjed om å være forsiktig/avholdende av jormor pga morkakas beliggenhet...og det har ikke vært noe problem. Lysten har vært på ferie. Da jeg gikk gravid sist, hadde vi sex nesten hver dag helt til den dagen jeg fødte...
Gjest Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Sexliv? Skal slå opp ordet og sjekke...AHA! nei, ikke så mye av det. Mye klapp og kos da. Tror gubben syns det er litt for rart med en unge som sparker inni magen min
Katrine86 Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 sex... hæ? er i uke 40 så er kansje ikke så rart, er nok 10 dager siden sist tror jeg... hehe stakkars mannen min. men han må vel forså at svære hvalrosser ikke er i sand til sånnt:P hihi
Love2bemom Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 Har fortsatt et sexliv... Men sex på premissa av magen da:) Det blir ofte de samme stillingene, men lysta er til stede hos begge den! Er i uke 34 no, og har planer om å nyte sex`en så lenge vi kan. Kem vet kor lang tid det kan ta før man er klar der nede etter fødselen!!
Mamma til Tuva:) Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 Sex? Hadde et fantastisk sex-liv før jeg ble gravid og noen mnd etter jeg fann ut at jeg var gravid,men plutselig så daffa det ut. Jeg er kåt som ei marihøne *kremt*,unnskyld uttrykket:) Men samboeren min jobber 8-12 timer hverdag omtrennt for å få endene til å møtes så han sier at han ikke orker og ikke har energi til det...Dette er noe jeg absolutt skjønner,men jeg trodde mannfolka var klare for sex uansett jeg:) Heldigvis så "får jeg meg noe" innimellom,men det er ikke like ofte og det samme som før...Jeg får bare smøre meg med tålmodighet selv om jeg har en bange følelse på at det kanskje ikke blir noe bedre etter fødselen...vertfall ikke med en gang:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #15 Skrevet 28. november 2006 Sex livet er faktisk bra (er i uke 32) ,men jeg og kjæresten har ikke vært så lenge sammen-Kan tenke meg at det hadde dabbet kraftig av om vi hadde vært det i flere år. Jeg merker at jeg bruker mer tid på å bli "tent",men jeg elsker ¨å se at han fremdeles vil ha meg. Det blir mye bakfra og oppå (sorry hvis jeg er for direkte)- det funker fint! Han har heldigvis ikke noe i mot magen min,sier den er sexy de gangene jeg er lei meg og føler meg som en hval.Har sagt til han at jeg er redd for at han ikke skal tenne på meg siden jeg føler meg så svær,men han er så flink å trøste.:-) Vi har mest sex i helgene siden han jobber mye, kanskje 1-2 ganger i uka.Det er nok,egentlig, synes ofte sexen blir bedre når det er en stund siden sist :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå