Gå til innhold

SUPPEDIETTEN


SNURF 5 GUTTER

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på og starte men er litt så hmmm. Korleis reagerer kroppen når ein slutter med den dietten og skal starte med vanlig sunn kost igjen? Vil jeg flyke opp i kiloer igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Har begyntåtenke på samme sak selv...!

Er på min 3.dag av suppedietten, men vet ikke helt om det er så bra, jeg blir ikke skikkelig mett, og da vil jeg jo tro at forbrenninga må bli nedsatt når den ikke får så mye å jobbe med som den er vant til...!

Og isåfall så raser man jo opp igjen i vekt med en gang man begynner å spise normal mat. Så jeg tror jeg kanskje skal spise opp suppa,men kombinere den med vanligmat. Da går man jo saktere ned..men kanskje ikke så fort opp igjen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er litt stabiliseringstid etter endt diett som på alle andre dietter :oP

MEN du ska ikke gå sulten på denne dietten! Du kan spise så mye du vil av suppen og det som står pr dag... Jeg går ALDRI sulten på denne idetten jeg...det er det jeg elsker med den! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

eg gikk på denne suppedietten i 5 uker...tok av 13 kg tilsammen...slutta med dietten den 20 da eg fikk beskjed om at eg e gravid...har spist normalt etter den tid...altså:brød,kjøtt,poteter,ris osv...men holdt meg unna godterier og brus og sånnt...har faktisk IKKE gått opp noe siden eg slutta...for vel 1 uke siden....så dette er jo lovende...

lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar. Jeg må gjøre noe er 105 kilo. Jeg har klart det før 3 ganger men finner ikkje igjen gnisten. HALLO HVOR ER DU GNISTEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...