Gå til innhold

Liker ikke legen min :-/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos legen for første gang i dag! Fikk ikke noe informasjon jeg ikke allerede vet, føltes ut som jeg visste mer enn det hun gjorde. Fortalte henne at jeg hadde drukket hver helg frem til jeg fant ut at jeg var gravid (i femte uke), og at jeg hadde røyka hasj omtrent hver dag og spist valium blant annet. Jeg gikk også på pillen før jeg fant ut at jeg var gravid. Hun sa bare at det gikk bra og at jeg ikke trengte å komme tilbake før i 12. uke. Jeg er så bekymra for babyen min :( Har så utrolig lyst på tidlig ultralyd. What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bytt lege! Husker ikke nettsida,men det er gjort ved bare noen få tastetrykk :-)

 

Håper den lille har det bra,skal ikke komme med noen moralpreken her,for du hadde tydlig ikke planlagt dette og vet selv hva konsekvensene kan bli.... Ønsker deg alt godt og lykke til,og ikke nøl med å bytte lege om du føler at du ikke blir tatt på alvor!

 

Om du bare er i uke 5 er det ikke sikkert de kan se så mye uansett,og hjertet har kanskje ikke begynt å slå enda,og har det det er det for tidlig å høre hjertelyden,så en UL nå vil ikke hjelpe så mye. Ville ventet et par uker iallfall. Anyway,du kan få privat UL når som helst,men det koster mye mere,men er kanskje en liten pris å betale for å se om spiren lever! Om den har tatt skade av alkohol og hasj er umulig å si enda,det får du nok ikke greie på før etter fødsel,desverre....

 

*KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :-/ Ringer og snakker med jordmor i morgen jeg. Hvor får man ordnet med privat UL? Er i uke 7 nå, ikke uke 5. Var i uke 5 når jeg fant det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke min lege heller..

Mannlig som jeg aldri har likt... snakker på en måte som jeg ikke forstår.....

Er ingen ledige leger i min kommune....

har i flere måneder sett etter en ledig lege....

Men jett om jeg ble glad da jeg bestilte time til første kontroll og fikk en kvinnelig vikarelege siden min lege var syk!!

Noe av det første hun sa var at jeg kunne ringe jordmor for senere kontroller hvis jeg ville det.. skulle tro hun kunne lese tankene mine=)

Hun tok gynokologiske undersøkelser så jeg var glad det ikke var min faste gammle mannlige lege som tok den.

 

addressen for ledige leger:

https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...