Gå til innhold

min siste uke på 1 tri (,")",)


Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

helt utrolig hvor fort det går syns jeg. synes ikke det er lenge siden jeg sto der med graviditets testen i handa å sa såpass ja hehe

og plutselig så er de "usikre" ukene snart over. hmm ble plutselig redd for at jeg ikke skal rekke å nyte å være gravid før jeg sitter å trykkern ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh så heldig...skulle virkelig ønske mine "usikre" uker også var ferdig...sukk...håper tiden går fort...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir sånn at man håper de 12 første ukene går fort, så kan magen komme også kan ukene gå litt saktere igjen hihi

tro meg det virker ikke som det går så fort nå, men når det er over så hjelp hvor blir ukene av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reaksjonen min var mer sånn her: Gusten-grå-grønn i ansiktet og puls og blodtrykk i taket. Og i tillegg til det kom en venninne av meg og kjærsten innom (hun er nybakt mamma til en nydelig liten jente=)) og fortalte om den vanskelige fødselen sin. Men etter mange samtaler mellom meg og kjæresten kom vi fram til at dette ikke var så ille allikevel og at dette skulle vi 2 fikse sammen=) Fant vel ut at jeg var gravid når jeg var 1 mnd på vei, tror jeg... Så det er snart 2 mnd`r siden, og vanligvis pleier 2 mnd`r å gå sakte... Men ikke så sakte nå, som vanlig. i tillegg har hodet mitt vært litt i autopilot-modus den siste tida (jammen godt jeg har 9 mnd`r å forberede meg på).

 

Men jeg håper dette blir mer "virkelig" etterhvert. Kanskje høre hjertelyd, se ultralyd-bilder... Få litt overblikk over situasjonen. Også får han som skal bli pappa litt overblikk også. Han er bare verdens herligste!! Står i det her uten å ha noen forutsetninger for å forstå meg, kroppen min eller hodet mitt.=) Det er jo ikke altfor lenge til jeg skal til legen, men dette er liksom litt uvirkelig fordet... Ikke enkelt å forklare, det her.

 

Lykke til til alle sammen=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er min siste uke også:) termin 20 juni. Har vert så redd for å miste men ser ut til at dette går bra! Syntes tiden har vert lang siden jeg viste det så veldig tidlig å ble satt tilbake 2 uker på innvendig ultrl.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe joda skjønner hva du mener. men da har du "bare" 7 mnd igjen da hihi. har du vært på ul? det var det beste synes jeg, begynte å grine jeg. så det lille hjertet som slo så fort stakkar liten. var i min 7 uka da, pga smerter i underlivet så mistenkte de at det var utenfor livmora. så ble så glad å letta når jeg fikk se at lille reka mi lå akkurat der den skulle. skal til jordmor neste uke og håper på hjertelyd:-) men er glad jeg med for at det fortsatt er noen mnd igjen å forberede seg på (,")",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min siste uke her også , ja det er helt rart at jeg endelig snart hopper over til 2 tri... virket så lenge til da jeg først kom inn hit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snia!!!

 

Vi har visst samme termin vi. 19 juni er flott dato!!! Gleder meg masse masse til denne uken er over!! Da skal jeg hoppe glad over i 2 tri.

Hvordan var/er formen din?

Enig i at det har gått fort, bare håper denne uken går super raskt og så kan ukene etter gå roligere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min siste uke også, og "bare" 200 dager igjen. merker at kvalmen kommer sjeldnere, og det skjer at jeg klarer å sitte lenger oppe på kveldene enn til kl. 21....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt jepp 19 juni er en fin dato:-)

formen min har vært bra, er faktisk sykemeldt noen dager nå da. har vært så svimmel, har lest at det er normalt nå siden blod trykket stiger litt for å få masse blod til livmora. men er skikkelig skummelt. jobber som frisør å, så står å jobber med folk. så forsvinner bena under meg, huff de blir ganske bekymra da. frisøren går i gulvet, så det går ikke. men nå har det gått så langt at jeg er blitt redd for å falle å slå lille reka inni meg. så når jeg kjenner at jeg begynner å bli svimmel, så begynner jeg å hyperventilere. prøver å puste ordenlig men det blir bare værre. så nå fikk jeg en papir pose til legen som jeg må puste i hehe. men hjelper det da. skummelt å gå hjemme også da, vi har en lang bratt trapp er så redd for å falle ned den. går med alarm på meg, som blir kobla direkte til vekter hvis det skjer noe. vi har hus alarm. får ikke til å slå noe nummer når det svimler som værst. stakkar sambo er skikkelig bekymra.

men ellers har jeg ikke vært plaget med verken nå mye kvalme eller noe jeg.

 

har dere begynt å få mage da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min siste uke også :-) har termin 21.juni-06. Syns tiden har gått litt sakte jeg, men det er nok fordi jeg venter på at magen skal begynne å synes! Har begynt å offentliggjøre det nå, og kjenner det er litt skummelt... da blir det liksom "virkelig" - og er jo så redd ting skal skje...

 

Når kommer denne magen?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min siste uke også :)

Termin 19.juni 07. her!!

 

Syns også det går veldig fort... men venter nå på magen skal komme bedre frem jeg da..

Holder på å springe titt og ofte på do fortiden,,,slitsomt på nettene når en må tidlig opp på jobb da... Menmen..

 

Tulla på 3,5 har fått vite og går bare å stråler og vil kjenne på magen hele tiden.. KOselig att!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...