Gå til innhold

Erfaringer med majorstuaklinikken og Peter Molar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt time der når jeg er i uke 25 og er ganske spent.

Er han flink, får en vite kjønn? Reknar med han er lege...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er lege ja! Veldig flink og spesialist. Kjempe god erfraring med han jeg!! Tre av mine venninner har også vært der og de har også vært kjempe fornøyd!!!

Men noen har hatt en annen opplevelse og syns bla han er vanskelig å forstå (han er ikke norsk) Jeg syns han tok seg god tid, snakket tydelig og var i godt humør!

Gled deg masse!!!!! :-)

Skrevet

Var hos han på 3D ul da jeg var i uke 27 (tror jeg). Han er sonograf, og dyktig i det han driver med. Han så etter kjønn, målte diverse kroppsdeler og forklarte om hjertet og andre ting. Han så også med en gang at lillegutt lå i seteleie.

Han prater litt gebrokkent, så jeg måtte konsentrere meg om hva han sa, men fikk med meg alt (tror jeg). Var der inne i ca halv time, og syntes det var en hyggelig opplevelse.

Skrevet

Jeg har også god erfaring fra majorstuaklinikken og Peter molar. Synes han tok seg veldig god tid, litt vanskelig å forstå til tider, men veldig til å forklare og peke og tegne :) Gled deg :)

Skrevet

Jeg var der sist svangerskap i uke 26. Synes han var veldig flink og hadde ikke noe problem med å skjønne hva han sa. Fikk vite kjønn ja, og det stemte:)

Ellers så var babyen vår litt rolig og sjenert da vi var der, så han fikk ikke tatt noen gode bilder av ansiktet. -Men da fikk vi komme tilbake en time senere (uten ekstra kostnader) og babyen hadde lagt seg litt bedre, og vi fikk kjempefine bilder.

Skrevet

Var kjempefornøyd., hyggelig og flink mann, =)

Skrevet

Han var virkelig den beste vi har vært hos (4. ul iløpet av 26 uker).. han tok seg god tid. Vi måtte ikke vente, så fort vi hadde hengt av oss jakkene, ble vi hentet inn. Han innledet med å spørre hvor langt vi var på vei (det var jo noe av grunnen til at vi var der.), og han gikk virkelig i detaljer for at vi skulle se datteren vår og forstå hva han gjorde. Vi var der i uke 26, og da målte han henne til 931 gram. Vi fikk med bilder og fire filmer av henne på en cd rom som vi senere pakket inn til besteforeldrene, tanter og storesøtre som gleder seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...