Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 jeg har fått meg ny jobb som jeg ikke har begynt i enda,og jeg gruer meg til å fortelle at jeg er gravid.Huff,tenk om sjefen blir sur:( Flere som har opplevd det samme?
2_TETTE Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Hei du. Jeg ble gravid (med vilje) 2 mnd før jeg begynte i den nye jobben. Jeg ventet en stund med å si det etter jeg hadde kommet i gang. Hvis sjefen ikke kan være glad på dine vegne kan han/hun bare gå å legge seg. Drit i det. Sjefen min smilte og gratulerte og sa hun skjønte jo det at jeg i min alder og situasjon ville ha barn. Selv om jeg vet det blir mer pes for henne...så tenker jeg ikke på at jeg har dårlig samvittighet. Ikke alltid lett å planlegge når det "passer" å få barn. Vær glad for at du har blitt gravid og kos deg med det. men skjønner at du gruer deg til å si det. Lykke til...det går sikkert fint:)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Har opplevd det samme. Hvis ikke arbeidsgiveren reagerer med å gratulere deg, og være glad på dine vegne, ja da er han ikke noe til arbeidsgiver. Min reagerte veldig profesjonelt, heldigvis for det. Det er nok værst for oss som må gi en slik beskjed i vår nye jobb. Men jeg tenker som så - slik er det når en ansetter kvinner i sin beste alder, vi kommer sterkere tilbake! Lykke til!
Kakeåndsen Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Jeg ble ansatt i jobben min to dager før jeg gikk ut i permisjon. Og måtte fortelle før jeg var tilbake etter permisjonen at jeg bare kom til å jobbe 7 mnd før jeg gikk ut i ny permisjon. Sjefen min bare lo han:-) Dvs ny og ny jobb, skiftet bare avdelingskontor jeg da.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 gratulere så myyye med den lille spiren! ;o) skjønner at du gruer deg litt, men han kan jo ikke bli sint på deg.... masse lykke til! det går nok greit skal du se... ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå