Gå til innhold

Hvor lenge varer kynnerne hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kynner sist uke og i dag har jeg hatt mange og en i sted varte i over et kvarter, det har jeg aldri opplevd før, som oftest varer de bare 1-2 minutter maks på meg. Ble faktisk litt ubehagelig i lengden. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vpkner visst emd kynner jeg ;P de er ikke vinde, men er der helt til jeg reiser meg opp av senga :P

har hatt anneredes kynnere før, dæven så ubehagelig.. de varte vel alt fra 1 til 10 mintter,

Skrevet

mine varer ikke så lenge,toppen 1 min...vet ikke hva som er normalt jeg...

Skrevet

Hei,

Jeg hadde det for første gang i går.. og det varte i nesten 10 minutter. Utrolig ubehagelig, men forsvant i det jeg byttet stilling.

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg vet om jeg har kynnere. Av og til blir magen litt hardere, men det er ikke vondt. Er dette kynnere? Føler meg litt dust her jeg sitter:o)

Skrevet

Ja, jeg ble litt satt ut, prøvde å bytte stilling, men det hjalp ikke, heldigvis gikk den over. Hadde håper å slippe ubehaglige kynnere denne gangen, men tydeligvis ikke :-(

Skrevet

Tror det oppleves ulikt jeg? Mange kjenner jo aldri at de har kynnere, på meg blir magen hard ja, men jeg kjenner på en måte at livmoren strammer seg og det kommer akkurat som et sug der, litt ubehaglig, men ikke vondt, vanskelig å forklare egentlig, men jeg kan ikke unngå merke det på meg selv i hvertfall, de er veldig tydlige.

Skrevet

kynnerne trenger ikke gjøre vondt,mine gjør ikke vondt,bare ubehagelig liksom...JM sa dette var like normalt som de som gjør vondt,...:)

Skrevet

Mine varer opp til ca 1 min...

Meget ubehagelig av og til...

Skrevet

Det hender jeg får en -to på en uke, begynte å få de for et par uker siden og trodde ikke det var mulig å få de så tidlig siden jeg ikke hadde kynnere før helt mot slutten sist. Men mine varer ikke mer enn ca 30 sec. (uke 15+5)

Skrevet

De er forresten ikke vonde eller ubehagelige i det hele tatt.Bare kjenner de kan du si....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...