åsså jeg da :=) Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Etter en søvnløs natt med kynnere og sparking uten stans var jeg ikke masse klar til sjukehusetimen i dag tidlig.... følte meg absolutt ikke bra, han har vært så aktiv og kynnerene har vært så tette at jeg trodde nesten fødselen var i gang men det viste seg, at det den lille akrobaten min har gjort på i natt er å snu seg!!! og ikke bare det, men med hodet godt ned i bekkenet;) Legen tvilte på at han kunne komme seg løs derifra så nå er jeg lettet, ingen ks, ingen snuing sitter og kjenner på alle de rare plassene tassen sparker og nyter at jeg endelig har sidene fri en strålende dag!!!! tusen tusen takk for alle oppmuntrende ord, og snupidupis magiske snu oppfordring stor klem fra overlykkelig
hønepøne;-) Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 GODT Å HØRE!!! Nå er det bare å vente da, på en unge som kommer ut rett vei!!!
vero.no Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Det var jo kjempeflott at han har snudd seg:))
Hermelina Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Oj, oj, for en deilig beskjed å få! Da krysser vi fingrene for at guttungen holder hodet sitt der nede!! : )
Bratsj Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Å så utrolig deilig !! Skjønner du er lettet !! Sitter og håper atdet samme skal skje for mensana.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Det var jo fantastisk! Det var nok verdt en søvnløs og hard natt tenker jeg.
MM med spire Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Så bra!!! dette fortjente du virkelig!!!!! Nå kan du slappe mere av ) Bare kos deg resten av svangerskapet!!!
åsså jeg da :=) Skrevet 27. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2006 Surra litt, det var Tette som sendte småen snutanker ser jeg men uansett, takk for alle oppmuntrende ord, er så overlykkelig og overtrøtt at jeg vet knapt hvilket ben jeg skal stå på
Lykkelig smil Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Så heldig:) Kjempebra at babyen hadde snudd på seg da. Hvilken uke er du? Kanskje det er håp for meg og???, er snart i i uke 36
åsså jeg da :=) Skrevet 27. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2006 Er uke 35+4, så da er det garantert håp
studentbaby Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Så heilt fantastisk bra då! Herlighet!! Jippi - det var jammen flott! Skikkelig liten ramp du bere på altså ;-). Jaja, herlig at det gjekk så fint! Fekk dåkke ul så dåkke fekk "helse på" også?
åsså jeg da :=) Skrevet 27. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2006 Ja eg e heilt i ekstase enda betre enn eg kunne håpa på! Fekk en halv time med UL, der legen gjennomgikk kver minste cm av "lille" bæbbisen vår Bortsett fra fjeset då, det hadde han borra godt ned i bekkenet mitt, så ikkje rart eg har hatt ei fæl natt han estimerte vekta og, og konkluderte med at eg kom te å få en baby på ca 4 kg! så ditta blir show litt moro, magen min ligge rett under den røde streken på skjemaet, og babyen ligge HEILT på "normal" grensa men den hadde nok fostervatn og pusta og drakk og kosa seg..... kunne ikkje drømt om ein betre dag! Så no laga eg kjøttkakemiddag og berre sveva
Gjest Skrevet 27. november 2006 #15 Skrevet 27. november 2006 Så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UTROLIG BRA, da..helt utrolig!! Må være noe i luften..mange som har en bra dag i dag, og det fortjener vi assa!!!!! stor klems!!
Lykkelig smil Skrevet 27. november 2006 #16 Skrevet 27. november 2006 Jeg er også 35+4. Skal på ultralyd og til målinger nå torsdag som kommer. Er så spent. Håper virkelig at jeg er like heldig som deg og at den snur seg. Hadde din baby ligget i seteleie lenge eller?? Min har ligget slik så lenge jeg kan huske..mange, mange uker.
Minmai Skrevet 27. november 2006 #17 Skrevet 27. november 2006 Godt at du har en liten akrobatt i magen. Må ha vært en utrolig god beskjed å få! Nå er det bare å glede seg til han kommer.
Hemmeline Skrevet 27. november 2006 #18 Skrevet 27. november 2006 Så bra:) Nå kan du slappe av og bare glede deg:)
Leola Skrevet 27. november 2006 #19 Skrevet 27. november 2006 Å så godt å høre!! Lykke til videre! Nå kan du virkelig slappe av å kose deg frem mot fødsel! Klem fra
åsså jeg da :=) Skrevet 28. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 28. november 2006 Spent 80, min har låge på tverra tverra tverra for to mnd siden hadde han noen timer i sete, men så tilbake på... tverra Så jeg hadde ikke særlig forhåpninger om at han skulle snu seg! men det gjorde han altså, natt til igår er helt sykt, kan se det på magen, akkurat som om den har blitt høyere igjen, og alt press på sidene er borte krysser fingre for at din lille skjønner at akrobatikk er tingen
Snupidupi Skrevet 28. november 2006 #22 Skrevet 28. november 2006 Kor bra at den hadd vett tel å snu sæ da ;D Å at alt sto bra tel ;D Kanskje du kan førtell min babis at den kan se tel å kom sæ ut nu... æ e så slitn og dårli at æ hold på å dau snart.... Klem
Kristannaa Skrevet 28. november 2006 #23 Skrevet 28. november 2006 Det var godt å høre:) Da er den bekymringen ute av verden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå