Gå til innhold

I'm back!


Sweet tooth

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

Nå har jeg akkurat fått et positivt utslag på graviditetstest nr. 2 og tør ta inn over meg at jeg faktisk er gravid igjen!!!

 

Jeg var gravid tidligere i høst, men hadde en SA i uke 8 i september. Ventet så til jeg hadde hatt en normal syklus før vi prøvde å bli gravide igjen, ble gravid på første forsøk igjen, noe jeg er veldig takknemmelig for! Satser på at det går bra denne gangen. Har en sønn på 2 år fra før, og gleder meg at han får en lillebror/søster.

 

Er glad for å være her på 1.trimester igjen, men gleder meg selvfølgelig til jeg er ferdig med de nervepirrende første ukene. Sykehuset lovte meg god oppfølging pga. SA'n, så jeg kan dra på UL der i uke 7, noe som sikkert vil føles godt hvis alt ser bra ut.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

 

Er selv i uke 8 nå, håper det går bedre enn forrige gang, både med deg og meg ! (mistet selv i uke 7 i juni )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye!

Jeg vet akkurat hvordan du har d, hadde SA i uke 7 i julen i fjor...Er nok like nervøs som deg, gleder meg bare til disse første ukene er overstått...Har ikke snakket m legen om å få noe tidligere ultralyd, men d tror jeg at jeg skal gjøre...Trenger å bli beroliget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :) Gled deg til ultralyden! er første mann for meg, var på ultralyd når jeg var 7 uker på vei. kjempe artig å se selv om det er en liten klump med en nesten like stor plummesekk siden av :) så det lille hjertet som dunket. Artig! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sweet tooth

 

Husker deg godt fra Ufrivillig abort-sidene. Så hyggelig å møte deg her igjen!

Gratulerer med ny gravididet! Håper det går bedre denne gangen.

 

Jeg har også gode nyheter. Etter MA i august tok det tre måneder å få tilbake mensen, men den kom til slutt ved hjelp av hormonpiller og etter det ble jeg gravid igjen på første forsøk. Hipp hipp. er akkurat 5 uker i dag... Kjenner meg veldig nervøs og avventende. Kan liksom ikke tro at det kan gå bra denne gangen. Men det er bare å håe.

 

Vi snakkes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...