Gå til innhold

9 MND, kan hverken reise seg eller sitte alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt drøyt?

Selv gikk jeg visst 9m mnd gammel......

Bekymret jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at ungen ikke reiser seg aleine ennå er visst ikke unormalt. Var nok bare du som var tidlig ute:)

Men h*n bør jo strengt tatt kunne sitte alene når h*n har passert 6 mndr, såvidt jeg har fått med meg fra erfarne og babylitteratur. Jeg ville hørt på hs, jeg.

Skrevet

det kommer sikkert snart.

ingen er like.

noen unger har det travelt og andre har det ikke så travelt

Skrevet

Kommer nok vet du, gi den lille den tiden hxn trenger! Min er 9 måneder, hun kan reiser seg, krabber, men kan ikke sitte på egen hånd hehe:)

Skrevet

Jeg har også en bedagelig liten kar på snart ni mnd. Han kan heller ikke sitte selv, eller reise seg, men bekymret er jeg ikke. Lar ting gå i sitt eget tempo, og håper det går en stund enda før han reiser seg. Søstra satt selv da hun var 6 mnd, og reiste seg etter 8 1/2, men jeg prøver å ikke sammenligne for mye. Tror kansje det er småkarene våre som følger "normalen", så bare ta det helt med ro. Mange har en tendens til å skryte av at barna er så tidlig ute, og mene at våre små er for sene. Men bare ta det med ro, det kommer så altfor fort alikevell. Jeg bare nyter å ha baby jeg...........

Klem fra

Skrevet

Min søster sin gutt var Meget bedaglig hehe fram til 11 mnd..

Krabbet da han var ca 10 mnd mener jeg...

så plutslig tok han å satte seg opp og innen han var 13 mnd gikk han noen ustødige skritt..;0)

Skrevet

Så det er unormalt at hun ikke sitter selv?

hun åler seg og ruller bra.men vil ikke stå på fange mitt når jeg holder henne heller,bare knekker sammen i beina.

Skrevet

Nei, det er ikke unormalt at hun ikke sitter selv.

Dersom du er urolig, er det vel bare å ta en sjekk med helsestasjonen? De kan svare på hva som er "normalt" og ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...