Gå til innhold

Anonum eller Sulamitten! Hvordan har det gått med deg?

Anbefalte innlegg

Er ikke så mye innom her om dagen, for jeg går bare å venter på neste mens(skal ringe inn) så det er ikke mye som skjer. Vet at du skulle teste i forrige uke? Hvordan har det gått med deg?

Krysser fingrene for at det gikk bra denne gangen....

Fortsetter under...

Jeg fikk en mens så kraftig at jeg ikke går ut før den bedrer seg.

(Trodde ikke det gjekk ann å blø så mye jeg, kan ikke engang måles med da jeg aborterte)

Er ikke inne her så mye nå. Depper og kvier meg for å starte på igjen.

Er det mulig?!! Igjen- Jeg hadde virkelig troen på at du ville dra dette i havn nå. Ja- er det ikke mye dr...man skal igjennom før man lykkes. For lykkes skal vi til slutt! ikke sant?

Nå har ikke jeg vært igjennom så mye som du da, men venter spent på mitt 2. forsøk. Ny hormonrunde i januar. Denne ventingen synes jeg er verst. Må beundre pågangsmote ditt! Og vi kan vel trøste oss med at vi har hver vår gullklump hjemme - takk og lov for dem. Sønnen min er mitt lys i hverdagen i disse IVFtider. Lykke til! ta godt vare på deg selv og ikke gi opp!

Har du flere egg på frys?

Ja, jeg er glad for at vi har barn. Samtidig som jeg har dager jeg skulle ønske vi ikke hadde noen. Mener det ikke.

Men bekymrer meg mye for henne den dagen vi blir eldre. Blir så mye ansvar på henne. Tenker ganske mye på det for tiden. For begge besteforeldrene mine har kommet så langt nå at de må ha hjelp til alt -handle, betale regninger, kjøres til lege osv. De bor på eldrehjem, men der får de bare så vidt hjelp til det nødvendige stellet. Sykt!

De er 4 søsken til å dele på dette, likevell synest de det er ganske mye jobb. Tenk om vår pie skal være alene om alt det.

Vi må starte helt på nytt nå.

Gruer meg! Men det blir vell verdt det bare det får resultater. Det er det verste med det hele. Kanskje vi går gjennom all den dyre elendigheten til ingen nytte....

Har ikke fått kontakt med de på sykehuset heller. Så jeg vet ikke når vi skal starte på igjen. Nå skal vi hvertfall nyte julen, og i januar skal vi ha innflytningsfest. Der har jeg bestemt meg for å ikke være edru :) Lenge siden sist.

Så det blir vell ikke noe før tidligst rundt februar for oss nå.

skal du starte opp igjen nå når du får mensen?

Enig med deg - man blir så "bekymret" og engstelig for dette ene stakkars barnet, og tenker mye på art de skulle få sitt kjære søsken snart. Har man "bare" 1 barn er det allment sett for lite - har man 2 er det nok. Er ikke det rart? Flere spør om vi ikke skal ha flere - men hadde vi hatt 2 hadde ikke sagt en dr....Skjønner du?

Vi er også 4 søsken, men våre foreldre er oppegående enda. Vet så godt hvor fint det er (i ettertid) å ha søsken selv om man ikke satte pris på det når vi var yngre.

Jeg venter på å få ringe inn neste mens ja - og regner med å starte med spray i jula....

Blir ICSI på oss nå, da bare 1 av 17 egg ble befruktet sist. 2 egg tilbake..

Men har tenkt på at fungerer det ikke nå, har jeg lyst på å prøve Falun og langtidsdyrking av egg. Mye bedre statistikker.

Hva med å prøve dette? Er kanskje Tromsø nærmest?

Skal også feste litt i julen. Blir lenge mellom hver gang ja.

Lykke til uansett. Håper å se litt til deg her inne for det. Er selv heller ikke så aktiv om dagen. Prøver å ikke bli for hekta..(!)..

Annonse

Nå har jeg endelig fått snakket med klinikken. Blir behandling i siste uken av mars neste år for oss nå. Starter med spray i midten av februar ca :)

Begynner å glede meg litt nå. Samtidig som det blir veldig godt å få de ukene frem til da "fri".

Skummelt å bli hektet her inne!

Jeg går inn uten å tenke over det. Flere ganger jeg har hatt planer om å gjøre noe annet å "plutselig oppdaget" at jeg var kommet hit. Hehe :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...