Gå til innhold

sulten sulten sulten!!!!


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

jeg er sulten hele tiden!! herregud, blir litt irritert på meg selv! jeg burde ikke gå opp noe særlig i vekt. er tung fra før. men det er slitsom å være ordentlig sulten hele tiden!

noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

ja jeg er sånn jeg og sitter og småspiser hele tiden.må det også så ikke kvalmen skal være så ille hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stikk motsatt.. jeg har ikke matlyst i det hele tatt..

Klarer nesten ikke få ned noe mat, og det er jo ikke bra det heller..

Hold deg til sunn mat så skal jo ikke det nødvendigvis være noe problem :)

Du er nok sulten fordi kroppen din trenger mat ! :)

Synes du er heldig som klarer å spise jeg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke matlyst-er liksom ingenting som frister! Men jeg blir så fort kvalm og da må jeg tvinge i meg noe, selv om det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg sliter med og! Man må jo liksom spise, men det er ingenting som frister, og sitter og tvinger i meg mat mellom brekninger..

Men håper det blir bedre snart for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg Miriam_

ingen matlyst...må tvinge maten i meg...stress altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men det er godt det er fler som har det som meg da! (egentlig ikke for deres skyld men :) )

Hvordan er det med tørsten da? Jeg er konstant tørst.. spessielt etter jeg har tatt folat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med deg, mat er livet:-) spiser å spiser. våkner jeg på natten å er sulten er det ikke vits å legge seg, da får jeg ikke sove uansett, må spise noe. og tørst ja, er flink å drikker nesten 2ltr vann om dagen:-) men fikk noen tips av legen, det er å spise mat med mye fiber å sånn som man bruker litt tid på å fordøye, for da varer metthetsfølelsen lengre. å innimellom heller småspise gulerøtter å sånn. kutt opp epler å frukt å ha i en bolle med vann i kjøleskapet, er lettere å spise noen båter istedet for å starte med et helt eple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lengter med spire : Jeg har det akkurat på samme måte som deg. Jeg har lyst på mat hele tiden. OG jeg har heler ikke lyst å gå opp for mange kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...