kaija Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 Hva synes dere er finest? Det blir dobbeltnavn, men vi vil bruke kun det første i hverdagen... Elisa Margrete Elise Margrete? Liker selv best med a, og det er vel mere originalt, eller? Hvordan høres Elise/Elisa Kamilla ut forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 27. november 2006 #2 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg synes Elise er finest - idag har nesten alle jentenavn -a ending, så det er ikke særlig orginalt. Elise Margrete er finere enn Elise Kamilla synes jeg. Jeg synes jentenavn som slutter på -e er lettere enn de som slutter på -a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. november 2006 #3 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde gått for Elise Margrete eller Elisa Kamilla. Både Elise og Elisa er finfine navn, blir bra uansett hva dere velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #4 Del Skrevet 27. november 2006 Elise er finest uansett. Elise Margrete er finere enn Elise Kamilla også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #5 Del Skrevet 27. november 2006 elise margrethe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 28. november 2006 #6 Del Skrevet 28. november 2006 Syns faktisk det er finere når dobbeltnavn ikke har lik ending, dvs at jeg liker Elisa Margrete og Elise Kamilla bedre enn Elise Margrete eller Elisa Kamilla. Eventuelt Elise Margareta eller Elise Margret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaija Skrevet 28. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 28. november 2006 Elisa er mere originalt ifølge statistikken - de fleste har valgt Elise her i landet... Hva med Elisa Julie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 28. november 2006 #8 Del Skrevet 28. november 2006 Elise Margrete er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå