Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som slite med vond rygg? er i veke 36 og no skal det ikkje mykje til før eg kjenner det i ryggen, slite med å gjennomføre fulle dagar på skulen, blir alt for mykje sitting...

Nokon som veit om det går ann å søke om sjukemelding for ein dag på førehand? skal ha ein seks timers lang eksamen i pedagogikk 18 desember, hadde vert greit å hatt eit sjukemelding i bakhand visst det skulle vise seg at ryggen streika totalt den dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tror jeg ikke skal være noe problem. jeg ble sykemeldt for ryggen jeg også, og jeg fikk sykemelding over tlf, siden legen ikke hadde tid. De har jo forståelse for at det er mange som sliter med vondt i ryggen under graviditeten.

Skrevet

Jeg skal ha siste eksamen 16 desember, men er heldigvis da ikke lenger enn 32 uker, men synes det er langt nok. Har også veldig vondt i ryggen, og var å spurte på eksamenskontoret i dag om jeg kunne få en god stol under eksamen. De skullle prøve å ordne det. Får også forlenget tid, og sitte i eget rom. Har første eksamen denne uka. grue seg. Blir mye sitting når jeg leser til eksamen, hjelper ikke akkurat på ryggen.

Skrevet

Fikk plutselig vondt i korsryggen på lørdag. Fra null plager i 38 uker klarer jeg nå bare såvidt det er å komme meg mellom sofaen og pc'en. Opp trapper er et helvete og ned dem igjen vil jeg ikke snakke om. Da skriker jeg fra første steg. Uff, dette ble skikkelig klagete, men det er virkelig så j... vondt.

Skrevet

surt å få plager so seint!! men kan no trøste deg med at det ikkje er so veldig lenge igjen:) det prøver eg å gjere iallefall..

Skrevet

Ja, det er jo absolutt en trøst:) Men, nå skal jeg legge meg, natta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...