Gå til innhold

Dere som har tatt suppedietten to eller flere uker etter hverandre...


en-to, lappe sko.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første uka gikk jeg ned 4,5 kg :o)

Begge andre ukene ned 2 kg pr uke. Så skulle i teorien veid 90 kg nå...hehe. MEN....teite meg har skeiet MYYYE ut.... Skeiet ut 2 dager i helga å stappet i meg potetgull, fisk i frtyren,Pomfrites, hamburger osv...hehe Har også drukket alkahol på dietten å det er jo fyfy.... Veier nå 94 kg...veide 99 når jeg startet. Men etter denne uken (uke 4) er jeg på rett spor igjen, 90 kg etter denne uken så :o) Må jo jobbe litt ekstra siden jeg skeiet ut så mye!hehe :o) Så denne uka er det ingen utskeielser! Bare trening og sykehusdietten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, sprakk i går jeg... Har tatt av over 5 kg så det burde være en puff i ryggen til å ligge unna godteskapet. Men de første dagene var desidert verst. Hadde sååå søthunger! Gikk å sniktittet i skapet hele tiden, men klarte da å holde meg sterk. Etterhvert gikk det bedre, men i går gikk det ned noen skumnisser. ÅÅÅÅÅ nå fikk jeg lyst på skumnisser!!! HULK....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, det går sikkert bra det :o) Hehe med tanke på alt jeg har puttet i munnen av godis og FY FY og alikevel gått ned i vet så :P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...