Gå til innhold

Dere som har tatt suppedietten to eller flere uker etter hverandre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gikk dere ned de ulike ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første uka gikk jeg ned 4,5 kg :o)

Begge andre ukene ned 2 kg pr uke. Så skulle i teorien veid 90 kg nå...hehe. MEN....teite meg har skeiet MYYYE ut.... Skeiet ut 2 dager i helga å stappet i meg potetgull, fisk i frtyren,Pomfrites, hamburger osv...hehe Har også drukket alkahol på dietten å det er jo fyfy.... Veier nå 94 kg...veide 99 når jeg startet. Men etter denne uken (uke 4) er jeg på rett spor igjen, 90 kg etter denne uken så :o) Må jo jobbe litt ekstra siden jeg skeiet ut så mye!hehe :o) Så denne uka er det ingen utskeielser! Bare trening og sykehusdietten :o)

Skrevet

Uff ja, sprakk i går jeg... Har tatt av over 5 kg så det burde være en puff i ryggen til å ligge unna godteskapet. Men de første dagene var desidert verst. Hadde sååå søthunger! Gikk å sniktittet i skapet hele tiden, men klarte da å holde meg sterk. Etterhvert gikk det bedre, men i går gikk det ned noen skumnisser. ÅÅÅÅÅ nå fikk jeg lyst på skumnisser!!! HULK....

Skrevet

Ta det med ro, det går sikkert bra det :o) Hehe med tanke på alt jeg har puttet i munnen av godis og FY FY og alikevel gått ned i vet så :P hehe!

Skrevet

4,5 kg første uka, så gikk det fra 1 kg til 2,5 kg resten av ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...