Gå til innhold

Noen flere med innsetting uke 48?

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Tilbake igjen etter en liten pause fra disse sidene.Har akkurat kommet hjem fra sykehuset, med seks egg som resultat. Ingen stor eggprodusent nei... Vi får telefon i morgen,så det er bare å krysse fingrene for at de blir befrukta;) Har vært igjennom dette før og disse dagene er så nervepirrende. Har et mislykka insiminasjonsforsøk, og et mislykka ivf bak oss. I tilegg avbrutt frysforsøk. Ingen av våre tre egg overlevde.. Men nå er det bare å samle seg og tenke positive tanker igjen :)))Er det flere av oss denne uka? Vært artig å ha noen å følge som er omtrent likt med meg. Lykke til alle damer her inne!!! Vi håper på en super gave til jul!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7251269-noen-flere-med-innsetting-uke-48/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kikki

Jeg skal ha uttak i morgen, er kjempespent! Dette er mitt andre forsøk, og jeg hadde 6 egg sist. Håper på flere denne gang. Kjenner det mer i magen denne gangen, og tar også akupunktur.

Satser på innsetting på torsdag (det er i hvert fall det som er planen), så jeg får håpe jeg får en del eggog at de deler seg fint!

Lykke til med innsetting!

Jeg hadde uttak i dag, 2 forsøk icsi. Fikk ingen på frys sist fikk da ut 6 egg hvor av to ble befruktet og satt inn. I dag fikk jeg ut 1 egg, ingen stor produsent her nei, men legen mente vi hadde best sjanse ved å ta dette forsøket. Hatt noen cyster denne sprayperioden, det kan jo ha jo slik at det bare ble ett. MEN det var ett stort og fin egg i følge dem.

Lykke til alle sammen!!!

Hei !

Skal sette inn to egg fra frys i morgen hvis det ikke blir noe tull med tiningen. Har 4 på frys, så det burde være mulig !

Har en jente på 3,5 som vi klarte å lage på egenhånd. ( bryllupsreise ).

Og et neg ivf. i sommer. Men fikk iallefall noen til frys da.

Lykke til dere andre også !

Annonse

Ja, d er da noen av oss da:))

Lykke til med uttak i morgen Høst72, krysser for deg! Jeg har også brukt akupunktur den gangen her. Ble ikke flere egg enn sist, men det er jo kvaliteten det kommer ann på! Skal ha aku rett før innsetting og rett etterpå. Er det noen av dere som holder til på St.Olav?

Vi satser på at det er gullegget de har fått tak i Bell ;)

Lykke til Aguin og Aprilmor, satser på at det blir en flott julegave i år!

Vi får holde hverandre oppdatert framover,spennende tider jenter!! Tvi tvi ;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...