Gå til innhold

nå går jeg snart på veggen!!!!

Anbefalte innlegg

har lyst til og legge meg ned og grine og hyle,,, har pokker ikke sovet noe i natt ligger bare våken med press i bekkenet og murringer i magen, våkner maaange ganger i løpet av natta at jeg er helt gjennom svett...usj.... blir jo helt deppa av og ikke få sove...oxo når jeg skal gå gjør det satans vond tårene triller.. blææææh

jeg blir jo helt umulig og ha med og gjøre når jeg ikke får sove så stakkar samboer er jo helt fortvilet her... prøver jo og være grei og snill men plutselig så er jeg en mega bitch ...hmm noen flere???

Fortsetter under...

Jepp!!!!! Sover max 2 timer pr natt. Fins ikke ei god stilling.....

Kjefta på gubben når han kjem heim, syns det e rart han gidd å kom heim i det hele tatt. Kjefta pga alt og ingenting.

Heldigvis snart færdi.......

Kjenner meg så godt igjen i det med humøret ja. Synes synd i stakkars jentungen og samboer for tiden.

Jeg har vært så mye inn og ut av sykehuset på ekstrakontroll p.g.a. for lite fostervann. Var der sist på fredag og fikk beskjed om nå var det mer eller mindre normal mengde, så da trengte jeg ikke komme tilbake før om 1 uke og etter det kun for å sjekke leie. Jeg som tidligere er blitt lovet at ungen skulle ut i uke 36 uansett (er 35+4 nå da), så jeg rigte til en annen lege på sykehuset i dag og må komme i morgen og da skulle vi snakke om det ene og det andre.

Men jeg har gådd slik i mange uker nå, med smerter på grunn av bevegelsene til baby og mer til. Jeg er rett og slett psykisk utslitt. Gleder meg bare til jeg er ferdig og til passe god søvn =)

Merker at det begynner å tære på humøret å ha så mye vondt ja..

Får veldig kort lunte, men tar meg sammens om best jeg kan for den lille kosete masete og lekete 5 åringen min... I dag har han vært helt ekstremt masete. Holder han hjemme fra barnehagen for det går lus og barnemark der. Og det syns jeg er mega ekkelt. Han har vært hjemme siden onsdag, så jeg tror vi har gått klar den epedemien.

kunne ligsågodt sperret meg inn et sted til det var over .. hihi samboer blir jo lei seg ser det på hele han hehe..huff... han går jo bare og håper på at jeg føder snart.. han er mere klar en MEG!!! hehe for han håper at jeg er tilbake til gamle normale meg etterpå hehe..huffameien.... får lage god middag til han i dag og håpe han blir glad:) så får jeg bar bite tennene sammen og smile pent,,, jeg irriterer meg sååå lett oxo vettø...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...