måkki Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Noen som vet om de har noe fine mammaklær i byen? Hmmm..og har de fått mamalicious klær på Exit på Torget?? skikkelig dårlig "timet" graviditet i forhold til årstid.......finner ikke noe fine klær, men i sommer var det mye fint gitt.;) Kom me tips og gjerne noe som er rimelig eller overkommelig pris:)
Pianutten Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hei! Ang mamalicious vet jeg ikke... Det jeg vet er at ZIP, på Leutenhaven visstnok skal ha et godt utvalg av mammaklær. Ikke vært der selv, men verdt å stikke innom en dag Lykke til!
Krølle79 Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Exit har mamalicious-klær, ja.. Ikke så veldig mye, men litt dongeri, noen gensere, skjørt og en kjole..
Twins i magen <3 Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Ser dette er et gammelt innlegg, men... kanskje flere som lurer Så langt har jeg sett mammaklær på H&M (selvfølgelig), Bebito, Zip vet jeg har, Exit på Torget (Mamalicious)... ehhm... tjah! Har selv handlet mest fra 2wear (Bebito) og Mamalicious (Exit). Liker de klærne godt jeg. Har vel noe fra H&M når jeg tenker meg om også.
Krølle79 Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Polarn o pyret på Solsiden har visst også litt... Og så har de noen få bukser på noen av KappAhl-butikkene.. Dersom man bor litt i utkanten av Trondheim, har det butikk på Oti-Senteret på Orkanger også.. Tror det er Exit... Evt West.. Samme gjelder for Stjørdal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå