Gå til innhold

Dere som er sykemeldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått halv skatt på lønnen som kom i dag?

Fra NAV altså.....

Det har nemlig ikke jeg, og det skal jeg jo ha?!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm er det ikke på desemberlønnen vi skal ha halv skatt. Hele desember blir jo forskuttert i starten av des. Trodde jeg da, men er ikke sikker?

Skrevet

er ikke halv skatt før neste mnd..

Skrevet

trodde ikke det var halv skatt før i desember jeg?? nå er ikke jeg sykemeldt lengre er i permisjon og får oxo penger fra nav og på pemisjons pengene er det halv skatt i desember...hmmm

Skrevet

Jammen... er det ikke slik at de som har utbetaling sent i mnd får halv skatt på utbet i november?

Jeg har fått det før hvertfall, for det hjelper jo ikke så mye at vi får halv skatt i slutten av desember??!!!

Skrevet

Snakket med NAV i dag, og utbetalingen kommer mellom 15. og 20. desember. Halve desember er skattefri, og resten er som normalt :)

Skrevet

Det er jo ikke skattefritt, blir bare ikke trukket før skatteoppgjøret.

Skrevet

På jobben min får vi desember lønna tidligere enn normalt (som er i slutten av mnd.) så da blir det halv skatt på den. :) Tror lønna kommer ca den 15 i stedet for 28.

Skrevet

hei, snakket med NAV. de sa at det blir halv skatt i des og datoen var den 15 des. da trenger vi vel alle litt ekstra. tror barnetrygden også kommer da

Skrevet

Ja, det er jo i desember det blir halv skatt og utbetalingen er tidligere enn vanlig. Får vi barnetrygd fra den måneden vi har termin ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...