Gå til innhold

Hvor bestille julekort med bilde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her heller vi mot EliteFoto i år. Har brukt EuroFoto tidligere og er fornøyd med dem. Er pga design det blir elite i år.

Skrevet

Vi har bestilt fra Fame,fikk dem i dag..¨ååå så fine;)har 4 bilder på hvert kort.

Skrevet

vi har laget julekortene våre selv siden gutten vår ble født. Veldig enkelt hvis man har digitalt kamera, pc med skriver. Finner programmer der du kan legge inn bildene du vil ha å deretter skrive ut. kjøper kun fotopapir.

Har regnet på det og fant ut at det ble billigere, og det blir like fine kort.

Skrevet

Prøv Vistaprint.no! Ikke altfor dyrt, og kjempefine kortmaler, med postkort-overflate, dvs ikke sånn foto-overflate som det blir fingermerker av! Dessuten er baksida vanlig papir, så det er lettere å skrive...

Skrevet

www.japanphoto.no er billigst i test! 10 julekort for 29,90. Raske med levering! Jeg bestilte i går :)

Skrevet

Har brukt Eurofoto - www.eurofoto.no. Fornøyd med det. Kjenner også til www.fotolabo.no.

Skrevet

I denne utgaven av foreldre & barn så er det en test av de største tilbyderne. Du kan jo ser der også.

Selv har jeg brukt hipphipphurra.net i flere forbindelser og er kjempefornøyd med de.

Skrevet

Har du bestilt her? Var du fornøyd? Bestilte der i går og er veldig spent på resultatet. Veldig mye fine maler og billig. 64,50 for 40 kort. Eneste minuset var at det ble litt dyrt pga at jeg tok ekspressfrakt.

Skrevet

vi har kjøpt hos eurofoto.no

Kjempefornøyd :)

Betalte 5.50 pr bilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...