Arya Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei, Jeg må bare fortelle.. jeg sitter her på jobb og har bare lyst til å fortelle alle rundt meg at jeg har vært på UL idag.. he he. Det var bare så fantastisk gøy. Var på Ullevål og hadde en kjempesøt jordmor. Tror vi var der inne i over 30 min jeg.. og hun tittet på hver minste lille detalje på bebisen. Og alt så bare fint og flott ut med 10 fingre og 10 tær. Også sa hun at det så ut som om det gjemmer seg en liten jente inni magen min. Vi fikk med 3 fine bilder - og jeg er bare så lykkelig. Det er først nå jeg føler meg skikkelig gravid. Kan prøve å legge ut bildene. Ha en fin dag alle sammen. Klem
Gjest Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 så kjempe koselig da... kjempe glad på dine vegne
Slettes Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Hei.. Så koselig, jeg kjenner virkelig igjen den følelsen.. Vi var også på Ullevåll i forrige uke hos en kjempesøt, flink og utrolig engasjerende (litt svensktalende) jordmor.. Vi var vel inne nesten 40 min tror jeg.. Lykke til med bebisen og kos deg i ventetiden..
**My little Miss drama and I** Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 ÅÅÅ så koselig ,gratulerer:-)
2blånisser Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Så fint. Jeg var også på UL i dag, og alt så bra ut:) Gratulerer med jente:)
Arya Skrevet 27. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2006 Tusen takk for koselige tilbakemeldinger Føler at jeg har vært i en liten lykkerus i hele dag jeg.. så utrolig gøy. Så flott at alt så bra ut med den lille hos deg også Ros@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå