Gjest Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Noen andre som har fått det på slutten? Er to dager unna termin nå, og i natt hadde jeg noen kynnere som kjennes i ryggen. Ikke kjempevonde, men de kjennes... Kan det være et tegn på at det er noe på gang snart?
Gjest Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Deter klart det kan. kynnere kjenner man somregel berre i magen mener jeg, å de skal ikke gjøre vondt
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 hmm hmm hmm...trallala!!! Spennende:) Håper det skjer noe snart. Men samtidig er jeg veldig forberedt på å gå over tiden...
DiddiDaddi Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Har hatt kynnere som kjennes i ryggen og nedover hoftene i to uker nå...uten at det har skjedd noe mer spennende av den grunn. Skal krysse fingrene for at det betyr snarlig fødsel for deg som er nærmere termin og sikkert mer moden ) Har selv vært til CTG registrering og undersøkelse x 2, uten at regelmessige kynnere som kjennes godt har ført til åpning. Lykke til )
Gjest Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Jaja, det trenger vel ikke å bety så mye da...hmm....uansett så er det litt spennende at ting kjennes litt annerledes ut:)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Hvis du ikke pleier å ha kynnere som kjennes i ryggen og du i tillegg er så nærme terminen, så er det ett bra tegn:D
Gjest Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Har hatt kynnere, men ikke kjent de i ryggen før:)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Da er det nok sikkert ett bra tegn:D lykket il, skulle ønsk det var meg
Banshee Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Så lenge det ikke kommer regelmessig så er det nok bare maserier og modning som foregår. Men det er en begynnelse hvertfall;)
Banshee Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Skjønner jeg, slik følte jeg det også..bare jeg fikk fremgang liksom. Hadde moden mormunn og 2 cm åpning for to uker siden når jeg var innom føden pga sterke maserier som jeg faktisk trodde var rier fordi de kom regelmessig. Men det gav seg altså, selv om maseriene kommer og går. Var igjen på føden igår og da var det nesten 3 cm åpning (så i to uker med maserier har det stått omtrent helt stille..sukk )Snille legen strippet meg igår, hun sa hun syns hun kunne være litt ekkel med meg nå når jeg er 4 dager over termin, så nå "forventer jeg effektivitet" som reklamen sier! hehe
Gjest Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 ja hva gjør man ikke for lit fremgang:) håper det setter i gang hos deg nå da! Det fortjener du:) lykke til
Banshee Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Ja, her krysses både fingrer, tær og alt mulig:) *ler* Har du lenge igjen du nå da? Vet du hva som kommer ut til slutt?
Banshee Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Distrè som bare pokker jeg visst, du hadde jo 2 dager igjen ja;) *flirer* Ja, der kan man se...ammetåke "light" allerede;)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #15 Skrevet 27. november 2006 ja to dager igjen, og vet ikke hva som skjuler seg:) hva med deg?
Banshee Skrevet 27. november 2006 #16 Skrevet 27. november 2006 Vi skal visst ha en jente -uten tvil sa jordmora..så kommer noe annet blir jeg overrasket;)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #17 Skrevet 27. november 2006 hehe:) da kommer det snart en liten prinsesse da:) Det er en spennende tid dette. Jeg klarer ikke tenke på annet jeg. Er det førstemann? det er det her.
Abracadabra Skrevet 27. november 2006 #18 Skrevet 27. november 2006 hei tuppa og banshee! melder meg herved inn i "skjer det noe nå?" klubben!!!!!!!!!!!! har hatt sterke kynnere som jeg har kjent godt både i rygg, nedover lår og ellers i hele dag, siden kl halv syv når jeg våknet...ikke helt regelmessig, men tror jeg har litt lyst å ringe til føden i kveld hvis det ikke gir seg, bare for å høre hva de mener...er kanskje litt overivrig men det er jo første gang her også! som jeg skrev i dag tidlig, kunne ikke bare vannet gått da, så hadde jeg sluppet å tvile? ;-)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #19 Skrevet 27. november 2006 Ja ikke sant. Går vannet, så er det jo greit. Men jeg tror ikke det er noe på gang her da. Men er glad for at jeg i det hele tatt kjenner noe. Har jo ikke kjent noe jeg. Før i dag. Ikke noe tegn på fødsel i sikte, så jeg begynte å mistenke den lille for å holde seg inne til den skulle begynne i barnehage:)
Banshee Skrevet 27. november 2006 #20 Skrevet 27. november 2006 Førstegangs her også Har hatt en del blodig slim etter strippingen igår -men jeg ser for meg 14 dager på overtid og kur og hele pakka liksom..så jeg blir vel forfjamset når det endelig skjer;)
Abracadabra Skrevet 27. november 2006 #21 Skrevet 27. november 2006 hihi ja man kan jo lure...! som sagt, faren til denne er meeeget bedagelig anlagt, så jeg har jo fryktet at ungen tar etter faren på det punktet...! tror egentlig ikke det er noe spes på gang her heller siden det ikke blir "verre", men jeg tror jeg nevnte tidligere i tråden at min mor opplevde jo med lillesøs at det gjorde ikke SÅ ondt, bare kraftige kynnere liksom, og så plutselig var det kjeeempehastverk...da måtte JM ta fostervannet på henne også, til slutt... jaja. skal sikkert snakke med føden om et par timer som sagt hvis dette fortsetter, lover å holde dere oppdatert her inne! håper det tar seg opp hos deg/dere også, da!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #22 Skrevet 27. november 2006 Ja oppdatering må det være ja!!! Jeg er også såååå forberedt på 14 dager over tiden, og igangsettelse. Jeg har nedtelling til den dagen nå. Greit å ha noe å forholde seg til:) I tillegg holder jeg på å kjede meg ihjel. Tvn ha ramla ut. Kan bli gal av mindre. Er vel stormen som har revet ned noe eller no...
Banshee Skrevet 27. november 2006 #23 Skrevet 27. november 2006 Hehe..det der kjenner jeg til..aller helst kunne jeg tenkt meg å sovet sammenhengende til det skjer noe;)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #24 Skrevet 27. november 2006 Hmmm..tro hvor mye jeg klarer å sove, hvis jeg bare holder senga?
Gjest Skrevet 27. november 2006 #25 Skrevet 27. november 2006 Tjohhoo. der var i allefall tvn tilbae:) Da er kvelden berga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå