Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Kan jeg med sikkerhet bruke canesten stikkpilleren når jeg er gravid??
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Ville spurt på apoteket for sikkerhets skyld. Eller ringt lege/jordmor. Jordmora mi sa at dersom jeg ble plaga med sopp, kunne jeg fint bruke stikkpiller; men jeg burde da droppe å bruke innføringshylsa, og heller føre den inn med fingrene. Fordi jeg da hadde bedre kontroll med hvor langt opp stikkpilla kom. Jeg har heldigvis sluppet plagene, så det har ikke vært aktuelt for meg.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Takk for svar. Men hvis din JM sa det var greit, så er det vel det for meg også=)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Ja, hun burde jo kunne litt om det )
Nicki_81 Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Canesten kan brukes med sikkerhet ja, bare man ikke bruker innflringshylsen som følger med Hilsen apotekpersonell =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå