Gå til innhold

Har en super dag i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fem uker i ro har jeg endelig fått klarsignal på å trappe opp aktiviteten litt. I tillegg fikk jeg sove mange timer i natt, og våknet i dag med overskudd - deilig! Så nå har jeg kost meg med å bake sjokoladekjeks til jul, laget julepynt som ekstra-gaver, fått hengt opp og vasket masse klær, gått en liten tur til butikken - synes det er så deilig å bevege meg litt, og få gjort noe fornuftig! Og midt i alt har jeg hatt tid til litt bimming, det må jeg jo!

Var en tur på føden i helga, og fikk da vite at lillegutt holder på å feste seg - gode nyheter det også!

Håper at flere av desemberjentene er like heldige som meg, og til dere som ikke har en så god dag sender jeg masse trøsteklemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du har en super dag! Alle gode dager er en stor glede! Jeg derimot har vært på IKEA i dag, og det var ingen spesielt flott opplevelse. Trodde det skulle være lite folk der kl 11 på formiddagen, men neida! Trodde folk jobbet jeg. Ble dritsliten...må vel innse at jeg får holde meg litt hjemme nå som terminen allerede er til fredag.

Skrevet

Sånn super dag hadde jeg i går =)

godt med fine dager innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...