Gjest Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Etter en halvtimes registrering der snuppa ikke ville gi livstegn, endte de med å hente en "våkn opp maskin". Den sendte et eller annet ubehaglilg vibrasjonsgreier inn til babyen, og det likte snuppa dårlig! :-) hu hoppa noe vanvittig til, og sparka det hu var god for etterpå. Så da fikk de hvertfall liv i henne. Så bestemte de får ta målinga nå, siden jeg var der likevel. Og legen var like spent som meg :-) Og der hadde jammen meg jenta fått matvett igjen, etter tre uker med økende prosentavvik for hver uke som gikk, hadde hun nå skutt i været. Snuppa ligger nå 3 prosent over!!! så legen pusta ut og sa at nå skulle hun få lov å være der..hun hadde nok bare stoppa opp ett par uker. Det kunne være mange årsaker til det visst, fundus målet var enda lavere igjen, men det fant de ut årsaken til. Hodet ligger helt nede og er nå festa :-) Allerde i uke 31 + 2. Begynner å bli skummelt nærme alt som skal skje nå.. :s Så det var oppdateringen fra meg.. :-) Nå er jeg glad igjen!! :-D
findus Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Åh, så veldig bra! Veldig bra at du kvinna deg opp til å ringe dem, da!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ja, var det... Men er helt sikkert ikke noe bedre neste gang. Hehe.. er det opp til meg, kommer hodet til babyen til å stå i åpningen når jeg omsider tør å ringe sier samboer.:-) er ikke så lett... :-p
DiddiDaddi Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Så flott da!! Godt alt er i orden, både med jenta i magen din - og med matvettet hennes )
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Jippi.... Serdu, ikke så dumt å ringe alikevel...
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Uuups, den siste der var fra meg.. Klarte å trykke på anonym knappen....
Gjest Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Hehe.. neida. Gir meg på den! :-) Forresten en ting: det var litt morsomt.. legen fikk inn en JM for å få bekrefta målene. Og JM ble skikkelig ivrig og spurte om jeg visste hva det ble.. da jeg sa det var jente, så nikka hun masse og sa hun var helt enig..hehe.. det var litt tøft. Så nå er det 4 ulike som har bekrefta jente, og en JM som har bekr to ganger.. :-)
Nicki_81 Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Jeg blir så glad hver gang jeg får høre at alt står bra til i magene til andre, når de har vært bekjymret og alt. Utrolig fint å høre at alt stod bra til med jentungen =)
Bellen Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Jeg leste tråden din tidligere i dag, godt å høre at alt er i orden. Godt å få det sjekket og få gode nyheter med på kjøpet:)
Hanne og jentungen Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Så kjekt å høre at hun vokser som hun skal:)) Det er iallefall et bevis på at det er bedre å ringe føden en ofte enn en gang for sjelden:)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Absolutt.... nå er jeg lykkelig. De tror ikke det er så lenge til hun kommer da, men tør ikke tenke på det. Så her er det fortsatt 2 mnd igjen :-) blir så lenge å vente om det skal slå feil. Men nå nærmer hun seg jo 2 kg, så da er det litt mindre skremmende... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå