Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Babyen min på 7 mnd har nå bestemt seg for at han skal være våken att på natta. Han spiser tre fulle porsjoner mat hver dag i tellegg til mm. Legger seg og sover kl 20. Men våkner att i 1.30 tida og bare snur og vrir seg. Blir til slutt så jeg gir han mat. Sover igjen til kl. 04.30 og det samme skjer. Dette er jo ikke holdbart. Hva skal jeg gjøre mon tro?
♥sjiga♥ Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 hei ligger han på samme rom som dere? min datter ble også slik i 7 mnd alder og fikk da andbefalt av helsesøster, å gi henne eget soverom og bruke babycall på natten istedefor. og allerede første natten sov hun gjennom. det hendte at hun våknet på natten etter dette men det var ikke så mye uro. det viste seg at hun var blitt var for lyder når hun sov og da når vi snorket så våknet hun. dette var min erfaring. hør på helsestasjonen kansje de har noen lure tips til dere.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ja han ligger på samme rom som oss. Er en vilter krabat så han ligger i babysafe, men klarer likevel nå å snu seg over og ligger og stanger hodet i senga og madrassen. Er vel redd jeg ikke skal oppdage dette hvis han blir flytta på eget rom. Er redd han sovner med nesa ned i madrassen.. Også drar han dyna over hodet da selv om den er festet nederst i senga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå