Love2bemom Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 bak på ryggen? Altså, i samme høyde som ribbeina?? Har ofte press på ribbeina, ikke nåkka behaeglig nei...Men slit også ofte med smerta og "trykk"på beinan bak på høyre side. No ligg babyn med hodet festa og beina opp til høyre side... Det kan kanskje ha nåkka med det å gjøre?
Paprikka Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg har akkurat på samme måte. Ryggen oppe på høyre siden. Merker det spesielt hvis jeg sitter med ryggen lent litt bakover (på sofa eller i bilen). Jeg tror det er beina til babyen som trykker på, men det kjennes at man er veldig sliten i ryggen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Luft i ryggen. Det sa min jordmor til meg at det var. GUUUUD hvor vondt det er.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 sliter med akkurat det samme,utrolig vondt. ikke å anbefale å gå på kino for å se den nye bond filmen på 2t og 30 min,trodde eg skulle dø før den var ferdig.
cathrine&jonas:) Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 jeg har og sånn vondt men trur det sitter litt høyere.. mellom vingene nederst der.. fysio sa det var låsninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå