Gå til innhold

Ja...da kom kvalmen for fullt:o(


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle slippe unna med litt ettermiddags/kveldskvalme jeg...men neida...i natt våknet jeg i fire-tiden av at jeg var utrolig kvalm. Kom meg inn på badet og bare sto å brakk meg. Skal til legen senere i dag for å få sykemeld - kvalmebyene kommer og går - og i sted fikk jeg "endelig" til å kaste opp noe...ble litt bedre etter det. Har fått i meg noe sakte kjeks og litt farris. Jeg er bare så livende redd for at jeg skal bli like dårlig som forrige gang - da hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og ble innlagt pga dehydrering i uke 7 etter å ha gått ned 8 kg. Klarte ikke suge på en isbit engang for å få i meg noe væske - jeg var så tørst at jeg trodde jeg skulle dø. Håper bare det ikke blir verre enn det er nå - derfor må jeg være litt føre var og slappe av og roe ned...ellers tror jeg faktisk jeg kommer til å være på vei til helvete igjen:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff huff..Hvor langt er du på vei?

jeg var også ekstremt kvalm med førstemann og er kjempe redd for å bli det denne gangen også. Har ikke kjent noe ennå er i uke 6... Husker ikke helt når det begynte sist gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+3 i dag. Var vel rundt samme tid jeg kjente det sist...uff er ikke noe kjekt. Håper bare jeg klarer å unngå det verste siden jeg er "flink" å blir sykemeldt før det kommer for langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Uff!

Kjenner meg igjen fra et par av mine svangerskap!

 

Mitt andre svangerskap var verst!

Var da innlagt på sykehuset meg ekstrem svangerskapskvalme! :-(

 

Har i dette svangerskapet bare kjent småkvalme heldigvis, og da mest hvis det går for lenge mellom måltidene og hvis jeg er kjei!

 

Vi har samme termin! :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha samme termin og! :) Måtte bare si d...ellers er jeg ikke plaget med kvalme foreløpig...håper jeg slipper...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg!

Jeg er sinnsykt kvalm selv, bruker en halvtimes tid lenger om morgenen pga kvalme og brekninger...

Men synes det er deilig å komme meg på jobben og.. lukter så vondt av naboen under her, og det gjør ikke saken noe bedre!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...