Gå til innhold

Ja...da kom kvalmen for fullt:o(

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle slippe unna med litt ettermiddags/kveldskvalme jeg...men neida...i natt våknet jeg i fire-tiden av at jeg var utrolig kvalm. Kom meg inn på badet og bare sto å brakk meg. Skal til legen senere i dag for å få sykemeld - kvalmebyene kommer og går - og i sted fikk jeg "endelig" til å kaste opp noe...ble litt bedre etter det. Har fått i meg noe sakte kjeks og litt farris. Jeg er bare så livende redd for at jeg skal bli like dårlig som forrige gang - da hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og ble innlagt pga dehydrering i uke 7 etter å ha gått ned 8 kg. Klarte ikke suge på en isbit engang for å få i meg noe væske - jeg var så tørst at jeg trodde jeg skulle dø. Håper bare det ikke blir verre enn det er nå - derfor må jeg være litt føre var og slappe av og roe ned...ellers tror jeg faktisk jeg kommer til å være på vei til helvete igjen:o(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7250467-jada-kom-kvalmen-for-fullto/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Uff!

Kjenner meg igjen fra et par av mine svangerskap!

Mitt andre svangerskap var verst!

Var da innlagt på sykehuset meg ekstrem svangerskapskvalme! :-(

Har i dette svangerskapet bare kjent småkvalme heldigvis, og da mest hvis det går for lenge mellom måltidene og hvis jeg er kjei!

Vi har samme termin! :-)

Lykke til!

Føler med deg!

Jeg er sinnsykt kvalm selv, bruker en halvtimes tid lenger om morgenen pga kvalme og brekninger...

Men synes det er deilig å komme meg på jobben og.. lukter så vondt av naboen under her, og det gjør ikke saken noe bedre!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...