Gå til innhold

Mai: Smultringen min foretrekker mageleie hele tiden. Gjør andre barn det?


Mama-panama76

Anbefalte innlegg

Hun begynte å sove i mageleie. Uansett at jeg snur henne, snur hun seg tilbake igjen!

Hun til og med spiser grøtt liggende på magen!

Oh Gud! Her om dagen oppdaget hun på gulvet en skygge fra skeet når jeg gir maten. Nå er det ikke lett å mate henne i mageleie heller pga hun forsøker å fange skyggene hele tiden. Jeg må kanskje begynne å slå av lyset til måltidene.. hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Her også. Har måtte begynne med babysafe om natten, for hun våknet jo hver gang hun havnet på magen - og det var et par ganger i timen! Nå sover hun så godt som bare det ((: Snur seg på magen med en gang hun settes på gulvet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tulla vår har ligget på magen siden hun ble født. Nekter å sove på ryggen og leker på magen hele dagen. Var veldig stresset av det i begynnelsen mtp krybbedød. Hun sov til og med på magen i vogna. Endte med at hun kunne snu seg fra rygg til mage når hun var 2 mnd. Og så lenge hun kan snu seg selv så er det visst ikke så farlig ift krybbedød at hun sover på magen så lenge man eliminerer andre risikofaktorer.

 

Nå står hun å hyler i senga i stedet for å ligge på magen og sove, men det er en helt annen historie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...