Gå til innhold

håper noen kan hjelpe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha ks i morgon og panikken har virkelig grepet meg. Er livredd sprøyter, kateter, venefloner osv... noen som har en positiv opplevelse av ks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der. Dette er første graviditeten min, og jeg skal ikke ta KS. Men syntes det var litt ille at du ikke har fått noen svar...

Har du sagt fra til sykehuset at du er så redd? Hvis ikke, er det sikkert lurt å forberede dem på det - så skjønner de deg bedre når du er der - og er kanskje litt ekstra snille?

Sender masse snille tanker!

Skrevet

Jeg har!

Har to hasteks, det første vil jeg ikke skryte av akkurat, men det andre var fint. Da de bestemte seg for ks, stoppet de riene og ga meg hele roen. Fin stemning, rolig, avslappende, de forklarte alt og da jeg sa at jeg ble dårlig av sprøyter, snakket de om andre ting; navn på babyer, hvor fin mage jeg hadde (ha!!) ol.

Ja, det var ubehagelig ettrepå, men jeg fikk masse hjelp og støtte, gode råd og omsorg...

Ikke vær redd, men si at du er redd, de er så proffe at de vet hvordan de kan "vase deg vekk". I tillegg (det fikk jeg første gang) har de et medikament som får deg til å "gi blaffen". jeg fikk det da de ikke fikk tak i anestesilege, riene kom uavbrutt, de ikke fant babyens puls og jeg blødde i strie strømmer... Ga fullstendig blaffen.

Ps, det var to hasteks. Har besøkt venninner etter planlagt ks, det er noe HELT annet!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...