Gå til innhold

Hodepine?


Luddi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er vanlig under graviditet. Hvis det ikke hjelper med nok vann og nok søvn, kan det hende at litt kaffe hjelper. Det hjelper ihvertfall meg, men tror muligens noe av min hodepine kan komme av at jeg ikke drikker kaffe hver dag lenger, og at det er derfor jeg får vondt i hodet også (en slags koffeinabstinens). Ellers er ikke Paracet farlig å ta, men jeg tar det kun hvis det blir uutholdelig og jeg ikke har muligheten til å sove litt. Men Ibux kan du ikke ta under gravidtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i hodet hver dag, men hjelper å drikke masse vann, og spise litt mat for meg.. kommer nok litt av kaffen her og, siden jeg har kuttet ut en del av kaffen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine er vanlig og kommer av at du får økt blodvolum i kroppen under graviditeten. Jeg hadde hodepine spesielt mot slutten av første trimester og i andre trimester i mitt forrige svangerskap. Det som hjalp meg var å stresse ned, spise ofte og drikke godt med vann. Gåturer ute i frisk luft hjalp også på. Håper du finner ut hva som hjelper deg!! Det er ikke godt å ha dundrende hodepine hver dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...