Gå til innhold

teutonia spirit s3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D skulle eg gjerne! bare synn eg bestilte den sist uke da....

Hva selger du den for? Hvor i Norge??

Skrevet

selger den for 5000 med softbag, stelleveske, regntrekk og myggnett. bor litt utenfor bergen.

Skrevet

hvilke farger er på vogna? heilt ny eller? en spesiell grunn til du vil selge den??

Skrevet

den er helt svart. selger den pga jeg heller vil ha en 4 hjuling. blir liksom ikke vandt til 3 hjul. den er en drøm å kjøre. Jeg kjøpte den av en som hadde brukt den i 2 uker og jenten vår er født 8 nov så jeg har nesten ikke brukt den.

Skrevet

Jeg selger også en s3! Samme pris og farge, men med duobag inkl madrass, håndbrems, myggnetting, regntrekk, fotpose etc....har spurt her inne før, men ser ikke ut til at den er så lett å selge gitt...

Skrevet

Eg sier d igjen... synn eg har bestilt den vogna. Men får trøste meg m at me får en 2007 modell da. Veldig fin :-) Men de har tatt vekk håndbremsen. D e synn...

Skrevet

Hmm....ja, synd!! Du får tipse evt andre intr...Må bli kvitt den ganske fort, kort tid til termin, og skal ha ny!

Skrevet

Jeg har sett litt på denne vogna, for jeg synes den virker så fin. Men det virket så utrolig tungvint å kommet til i kurven under vogna? Stemmer det, eller hva slags erfaringer har dere med dette? Da vi var på vognbuttikk ba vi selgerne demonstrere hvordan man la den sammen, og det ble bare noe tull, for hun visste ikke hvordan man gjorde det...

Så vi fikk ikke så innmari godt førsteinntrykk av den, selv om jeg fortastt synes den er fin. Og til deg som skal selge den så må jeg si det var stiv pris. De selger nemlig komplett vogn på Barnas Hus til 5100,- og den er jo helt ny! Vil gjerne høre meningene deres om hvordan den er å slå sammen, hvor stor plass den tar sammenslått og hvordan det er å komme til i handlekurva? Er det mulig å få kjøpt bilstoladapter til maxi cosi? Eller er det fremdeles kun britax?

Skrevet

Kurven er litt tung å komme til om du har sportsdelen vendt mot deg, men går fint når den er forovervendt :) Ellers er den veldig simpel å legge sammen, så da tror jeg det kan ha noe å gjøre med at hun som skulle demonstrere ikke hadde peiling?!? Er jo bare to "håndtak" du skal dra mot deg, så klapper den sammen...... Tar helt normal stor plass sammenlagt mener jeg, sammenlignet med OTH blir den mye kortere, men litt høyere. Mener adapter til Maxi Cosi kan kjøpes på nå ja!

Ang pris...vet ikke hvem av oss to du siktet til (?), men hva får du med i den prisen på Barnas Hus da?? Jeg selger med hard DUObag inkl Teutonia madrass (den er jo litt dyrere enn softbag etc), håndbrems, myggnetting, regntrekk, fotpose/stormtrekk... Bag er ubrukt, og sportsdel er brukt få ganger - alltid med skinn i bunn (ikke brukt sko etc i den)...

Skrevet

Denne er superlett å legge sammen! Som hun under her skriver: Bare løfte opp i to "håndtak" og dytte ned, så er den lagt sammen! Kan ikke bli lettere! :-)

Handlekurven er jeg også fornøyd meg, jeg har sittedelen vendt mot meg, og når jeg skal ha noe/legge noe i den, gjør jeg det fra siden. Et overdrevent problem, for har lest fra mange som er misfornøyd med denne kurven! :-)

Gå for denne vogna, den er veldig veldig fin! Og god!

Lykke til i en vill jungel - som denne barnevognverden er! :-)

Skrevet

Jeg snakker bare for min egen del; sportsdelen er kun "prøvekjørt" noen få uker av storesøster, ALT annet er ubrukt!! Så 1000,- billigere enn Rita`s importpris synes jeg er ok å ta.....da får det være opp til en evt kjøper å avgjøre om hun/han vill ha den eller ikke.. Jeg har også skrevet evt bud i annonsen, så er nok mulig å spare rundt 1000,- - 1500,-, og samtidig få en bortimot ubrukt vogn! Men er ingen tvang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...