Gå til innhold

Hvordan fokusere på studiet?

Solskinnsjenta

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test i helgen, og skal levere oppgave på torsdag.

Hvordan klarer dere å konsentrere dere om studiet, når verdens største mirakel har skjedd inni magene deres?

Har skikkelig problemer med konsentrajsonen nå.

Hjelper ikke at stavingen min er helt ute å kjøre.

Bruker kjempelang tid bare på å skrive dette innlegget her...

Noen tips?

Fortsetter under...

Tja sei det! Eg planlegger graviditet sjølv, så det kan være rett rundt hjørnet. Aner imidlertid ikkje korleis eg reagerer når det har skjedd. Men en ting veit eg, og det er at eit studie er veldig viktig, det har med ein sjølv å gjere, sin eigen integritet. Eit barn er eit mirakel, men ein må ikkje gløyme sitt eige liv opp i det! Behold fokuset, men gled deg over spiren!

Hilsen 29 år gammel juss-student!

hei!

jeg har faktisk ingen problemer med å konsentrere meg om studiene mine nå lenger. jeg begynner på min 26. uke i morgen og er for tiden i praksis. det går kjempebra, men jeg merker at jeg er veeeeeldig sliten etter jobb. har 3 uker igjen i praksis, ukene har bare flydd avgårde! :)

lykke til videre jenter! :)

Hei du.

Jeg er 13+4 og har store problemer med å konsentrere meg om studiene. Noe som er skikkelig dumt, siden jeg har 3 eksamener på rekke og rad nå. Det får gå som det går. Det er ikke bare at jeg tenker så mye på graviditeten, men jeg er så trøtt og sliten nesten hele tiden, så orker ikke sitte med oppgaver. Lavt blodtrykk desverre. Må virkelig legge meg i selen for å få gjort noe. Håper det bedrer seg utover.

Annonse

hadde samme problem da jeg fant ut at jeg var gravid. Det kom som et sjokk og snudde hele verden opp ned. var selvfølgelig rett før den store terminoppgaven. Det endte med at jeg rett og slett ikke klarte ta stilling til noe som helst og måtte få en legeerklæring slik at jeg sto i faget selv om jeg aldri leverte. Selvfølgelig ikke en gunstig løsning, men der og da var liksom ingenting annet viktig.

Gratulere så mye!!!:-)

Skjønner godt at du er i ekstase over å ha en liten spire magen:-) Men du må ikke glemme at den lille spiren vil kanskje på sikt ha behov for at han/ hennes mamma har klart sin skolegang:-)

Nå burde du ha mye guts:-) Uansett du får gjøre det beste ut av situasjonen...:-)!!

er det slik at du ikke klare å gjøre din oppgave så er det meget viktig at du tar kontakt med din lærer, du trenger ikke å fortelle hva det gjelder...! Men si at din konsentrasjon er desverre en helt annen plass, og at du har behov for litt ekstra tid...fordi du ønsker også å få gjort oppgaven! Engasjement, er viktig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...