Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Er ikke dere litt lei av å klage så mye på bhg??????? Er ikke det viktigste at barna trives der, og ikke dere??? Det er tross dem som er der mesteparten av tiden.
snuppi2 Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 VELDIG enig jag med:) De som ALLTID klager på barnehegen vet ikke hur lite populära de gör sej..
liten og lettmett Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg er bare så glad i barnehagen, og det er jeg også flink til å fortelle de ansatte. Og om jeg skulle være mindre fornøyd med noe en eller annen gang tar de det på en bra måte. Tror kommunikasjon er tingen, og det uten å gå til angrep. Det er mennesker som jobber i barnehagene også, ikke maskiner. Og de passer på det dyrebareste jeg har Og det er, som du sier, ungene det er viktig at trives.
OsloMor Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Synes barnehagen er knall jeg, har INGENTING Å KLAGE PÅ!!! Noe jeg i likhet med de andre het prøver å fortelle til de som jobber der. Er evig takknemlig jeg har plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå