Gå til innhold

F...................EN!!! Blir så lei .........:(

Anbefalte innlegg

(Dere kjenner nok ikke nicket mitt da jeg bare har lest her i noen mnd...ikke vært aktiv bruker...)

Jeg vet det er tidlig, er i min 2pp... Hadde IKM i dag. Tanta dukka opp som vanlig! Huff, jeg blir så lei meg! Vet jo at det kan ta tid...men det er denne uendelig lange ventetiden. Setter liksom "livet" på vent....! Er jo så spent og håper jo på full klaff....men så BOOM!!! Ingen Spire!!

Må jo bare satse på neste pp....men synes det er så altfor mye venting...jeg klarer liksom ikke tenkte på noe annet! Er det sånn med dere andre også? Skulle gjerne hatt babyen allerede liksom?!

Noen tips til hva jeg kan gjøre annerledes neste mnd??

Lykke til dere andre som har IKM denne uken, måtte spiren sitte ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7249804-fen-blir-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare prøve og ikke tenke så mye på d tror jeg.... Er ikke noe gøy når man blir skuffa gang på gang. Men som du sier selv så har du ikke prøvd så lenge enda... :) Sitter nok snart skal du se :)

Lykke til hvertfall

Liten trøsteklem ;)

Åja gjett om vi vet åssen du har det...

Jeg er nå i min 5 pp, er så lei, men sambo er veldig flink til å støtte meg opp og komme med trøstende ord.

Vi begynte å prøve på sensommeren, og jeg trodde det skulle klaffe på første forsøk. Men hjelper på å få litt trøst her inne, og se at man ikke er aleine.

Her er også noen fine tips: http://www.babyverden.no/templates/Article____432.aspx

Lykke til med prøvingen fremover!

Hei

Trøsteklem fra meg og..

Er på besøk fra 3.trimester. Tok 7 pp før den satt hos meg..

2 pp er jo ikke så mye da:)

Jeg syns og at det tok veldig lang tid mellom hver ikm osv...JA-hele prøveperioden syns jeg var grusom treig! Men svangerskapet har sust forbi! Syns nettopp jeg testa positivt, og nå har jeg bare 7 uker til termin, hjelp..

Lykke til alle prøvere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...