Gå til innhold

Hehe, tok en test til jeg. Ville så gjerne se det krysset!!


~Maja Mor~

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt CB digital og en test fra baby or not, så jeg føler meg snytt for opplevelsen å se dette krysset jeg har ventet på og sett etter såååå lenge.

 

OG det var verdt 110 kr!! Krysset lyser mot meg i vesken. Er på kontoret og må gjemme den langt vekk ;-)

 

HURRA!!!! Jeg er gravid i dag òg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, skjønne du!!

Så koselig!!

 

Nyt krysset ditt du!! Og selvfølgelig er du gravid i dag og.. du skal jo ha baby neste år!!!

 

Klemklem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se krysset da!!! Skjønner godt du tok en til test, måtte også ta en til noen dager etter mitt første kryss...trodde liksom ikke på det lengre! Kos deg masse med den deilig følelsen :o) Tiden går kjempefort, jeg lover, syns nettopp vi testet i mars/april jeg Maja-mor!

 

Skal på innskrivningssamtale neste mandag, så nå nærmer det seg virkelig...litt uvirkelig, men begynner å bli ganske sliten og klar! Har vært sykemeldt siden uke 23, kynnerne tar snart knekken på meg, og jeg gleder meg til å få snuppa ut i verden :o)

 

Kom gjerne innom på 3.trimester og hils på da, ellers kikker jeg litt etter deg her av og til vettu :o) Kos deg med den lille spiren i magen! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...