Gå til innhold

Svak svak svak strek...

Anbefalte innlegg

Kan jeg være gravid når det bare så vidt var mulig å se to streker? Det var nesten som om den bare ville vise meg at her skulle streken vært om det hadde vært en strek. MEN det var jo altså en veldig svak strek der da... Er egentlig litt tidlig ute med å teste også da, venter mens på onsdag/torsdag.

Brukte Quick Respons testen... Noen som har erfaring med dette? Børe jeg prøve en annen test eller vente til imorgen eller enda senere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7249627-svak-svak-svak-strek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk samme resultatet på en billig test på torsdag. Fredag var ny test tydeligere, og lørdag var den så positiv som den kan få blitt!

Ta en ny test i morgen tidlig, du!

Drister meg til å si gratulerer med spiren =)

venter på deg inne på 1.tri

((klem))

Jeg har fått svak strek på QR test og ikke vært gravid...negativ på CB da jeg testet m d dagen etterpå...Nå fikk jeg sterk positiv på CB, synes den er den beste testen...Kjøp en CB du og test på torsdag...

Jeg klarte ikke holde meg helt til torsdag, så jeg testet igjen imorges, med ClearBlue denne gangen og hurra hurra, den var positiv. Var en sånn digital der det stod "Gravid". Så nå er jeg kjempekjempeglad altså... Snakk om bursdagspresang (har på torsdag)...

Annonse

Gratulerer! :-)

Har selv nå testet med digital CB. Fikk ikke gravid, men da jeg dro ut testpinnen inni hylstret igjen viste den en svak,svak,svak strek...

Jeg har så uregelmessig mens at jeg ikke vet når jeg kan teste, derfor lever jeg nå i spenningen og hå¨pet. Streken var så svak at det antagelig bare er meg som ser den ;-)

Lykke til med graviditeten da! Hurra for deg :-))

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...