Gå til innhold

Brystene har blitt mindre igjen..??


Amsterdam-mamma07

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er gravid i 6.uke, og i natt har det skjedd noe rart. Jeg synes faktisk at brystene mine har 'gått ned' litt siden igår..!! de har vært utrolige ømme de siste par ukene, og blåst seg ganske mye opp. Men da jeg våknet opp i dag tidlig syntes jeg de virket nesten 'normale' igjen, og litt mindre såre og sprengte...Noen som har opplevd noe liknende, eller kan det bety at noe har gått feil? Har ikke hatt noen blødninger.

 

Overdriver jeg min enstelse tror dere..??Det kan jo bare være innbilning kanskje..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er uvanlig at det går litt opp og ned mht ømhet i brystene osv. Det gjelder alle "graviditetstegn"- de kommer og går litt. Jeg har det likedan ( er i uke 5), og prøver å ikke tenke på det, regner med at det er naturlige variasjoner.

 

Vent noen dager, og dersom du fortsatt føler deg bekymret kan du jo dra til legen og be om en hcg test for å sjekke at alt er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at de går itt opp og ned.. brystene er jo ikke større nå pga at der noe produksjon av melk, det er fordi de hovner opp.. :)

 

Så ta det med ro.. det har vært slik på meg og, men jeg har klart meg til uke 8 så langt :)

 

Så lenge du ikke blør trenger du nok ikke bekymre deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine bryster var også veldig ømme og så ble de "normale" igjen. Etter noen uker ble de ganske ømme igjen, men ikke så mye som i begynnelsen. Regner med at alt er okay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...