Gå til innhold

Kan vi prate om noe annet???

Anbefalte innlegg

Enn fødsel???? Jeg bare tenker på fødsel i dag og hvor mye jeg har lyst å føde å få gutten min ut, men nå orker jeg ikke tenke på det mer..... har lenge igjen til termin også!!!

Så, vi prater om noe annet da, ok??

Hva ønsker dere dere til jul???

Fikk spm her om dagen, men jeg vet egentlig ikke..... tror dere at dere får masse babystæsj?? jeg ønsker meg iallefall noen ting til meg selv også.....

Gavekort på klær f.eks (litt vanskelig å vite hvilken str jeg blir etterpå

:-S) eler litt sminke, eller en god parfyme........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7249515-kan-vi-prate-om-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg middags tallerkner i settet vi sparer på.

Til MEG så er det værre...... Blir alltid glad for en god bok, parfyme er fint. Klær......... ehh.... eller nå kanskje et gavekort er best ja!!! :-)

Ellers ville jeg blitt kjempe glad for gavekort på fotpleie, massasje ol.

Annonse

Enig me dæ... man bi ikke akkurat meir tålmodig a å bærre læs om sånnt ;D

Synns det e vældi vanskeli å kom på teng man ønska sæ tel jul...

Har sagt æ ønska mæ sånn pilatesball... pappa fikk anbefalt sånn hos fysioterapeuten.. å den funka supert på ond rygg... har testa den med stormagen...å vesst dåkk ikke har følt dåkk som en stranda kval før, så prøv å legg dåkker på rygg på en sånn ball med magen rett tel himmels ;) også ønska æ mæ minnekort tel mobiln min, ny badekåpe... tja va det nå meir...??? Har funnet ut at æ har det alt førr bra førr det e så vanskeli å finn på nå å ønsk sæ:D

jeg ønsker meg vinter ridestøvler.. he he.. bøker (pondus og sånn) gavekort var lurt ja!! noe akvarie fisk kanskje.. litt vannskelige og pakke inn men he he... jeg vil ikke ha baby stasj.. det kan babyn få..

har forresten bursdag 4 dager etter jul... kjipe greier.. hehe..

hva skal man bake til jul feks.. jeg gidder ikke bake så mye for ingen spiser det.. men noe synes jeg at jeg må.. lyst på hvite kake menn... he he...

hva skal dere kjøpe til gubbene deres til jul????

nå var det vel ikke mer jeg lurte på...

Hmmmmm, rødvin og røyk ja... den er jeg med på ;)

Også kanskje sånn gavekort på massasje eller fotbehandling, føttene mine trenger sårt behandling nå ja.....

også ønsker jeg meg en fortsatt mild vinter slik at jeg kan masse ut å gå tur og gå av meg X ant kilo som har lagt seg på ;)

ønsker meg VELDIG gavekort på klær jeg kjenner jeg, har så lyst å ha på meg noen flotte klær som jeg ikke føler meg som en flodhest i :)

Bake til jul gidder jeg rett og slett ikke :-D hehehe, vi blir nok bare meg og mannen min her i jula, familien bor langt unna- og vi er ikke så julekakemonstre akkurat.... jeg skal bare kjøpe inn MASSE julemarsipan og klementiner :-)

Til mannen min skal jeg kjøpe gavekort på massasje ;) han trenger det virkelig, og har så lyst på det- hver kveld får jeg høre at det hadde vært MYE bedre om jeg hadde vært massøse (?) enn lærer- da hadde vi fått brukt ferdighetene mine i heimen også ;-D

Blir nok ikke noe særlig til baking her heller. Kanskje pepperkaker så jentungen får bakt litt =P

Hva man ønsker seg ja... Hmmm... Har jo et gavekort liggende (som jeg fikk i bursdagsgave i sommer) som jeg kan velge selv om jeg vil ha noe behandling av et eller annet eller bare produkter. Greit sånn sett. Ellers så hadde vel gavekort på klær vært fint, men må da være i rette butikken eller kjøpesenter =P Kresen jeg... neida...

Gubben får ullgenser av min datter, hun mente han trengte ny da det er hull i den gamle. Ellers fra oss får han allværsjakke og sandaler (mirage). får se om jeg finner noe mer også etterhvert. Noen klær til han i år også kanskje hehe...

Ellers måtte man vel ønske seg penger til alle utgiftene man har til neste år. Nesten så man ser mørkt på det. Ellers har man vel det meste, foreløbig i alle fall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...