Mamma&LilleKrølle Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Her er det full krise!! Skal altså på julebord, men det finnes ikke klær jeg kan få på meg. Er 4 mnd. nå, og magen er ganske så stor. De skjortene jeg har går jo ikke neom magen, å buksene får jeg jo ikke igjen. Mammaklær får jeg ikke kjøpt her jeg bor. Heh... Grubler fælt nå ja!! Har jo visst en god stund at jeg skulle på dette julebordet, og har bare utsatt dette med klær. Men nå har jeg da altså ikke finklær å ha på! Vil liksom ikke kle meg i helt vanlige klær når alle andre er så pynta..
Mamma&LilleKrølle Skrevet 27. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2006 Skrev overskrifta fort ser jeg, skulle jo stå klæR!! ;-)
maiprins Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Hei Synd du ikke har fått bestilt på nettet da! Hvor bor du da? Huff - skjønner at det er kjedelig, men kan du ikke låne kjole e.l av noen du kjenner som er litt større enn du er til vanlig? Trøsteklem fra meg
dr@gen Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Hei Arina! Jasså, du eser ut? Så bra! Ikke enkelt det der med klær. Er vel ikke noe særlig å gå i en sekk heller.... Kan du ikke få lånt hos noen da? Og ellers, går det bra?
Gjest Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Du har ikke et svart skjørt av noe slag i strech-materiale da? Og en svart topp og en jakke i et eller annet til å ha over? Er det som redder meg nå i julebordsesongen!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 27. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2006 Hei juniordragen! Jo jeg eser ut;) Eller, magen står hvertfall utover. Og jeg vil jo så gjerne gå med klær som viser magen i morgen. Ellers er alt bra med meg. Med deg da?? Jeg skal ha et svart skjørt, men jeg finner det ikke!! Nå har det seg slik at vi flytta inn i et hus for par mnd. siden, og klærne bor ennå i søppelsekker. Har gått gjennom posene noen ganger nå, men finner det ikke. Men skal prøve igjen! Ja så dum jeg har vært som ikke har bestillt på nettet. Men litt sent å tenke på det nå. Jeg skal på jobb nå i ettermiddag, så jeg har dagen i morgen også da for å finne noe. heh.. Får prøve å være litt impulsiv!;-)
dr@gen Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Så flott at alt er bra. Her går det bra, men er fortsatt sykmeldt. Skal prøve meg på jobb 7 desember hvis jeg får lov av legen. Du får ha lykke til med leting etter klær. Du finner sikkert noe! Også får du ha det koselig på julebord!
mathilde Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Her i Bergen er det masse ting å få tak i som ikke er gravideklær- lange topper og mange fikse strikkekjoler. Hva med en stretchy kort strikkekjole, med stilige støvletter og et kult stort smykke til? Er ikke lett det der med kulemager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå