IngyThing & lykkeliten Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 Hvordan har du det om dagen? Har jo blitt en liten evighet siden nå jo:-(((( det liker jeg ikke altså... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7249406-vintersol-med-bolle-i-ovnen/
VinterSol+2 Skrevet 27. november 2006 #2 Del Skrevet 27. november 2006 HEI! joda, går fint med meg om dagen. blitt litt hektisk her, med skole og jobb og all ting. Nå om dagen driver vi og vurderer framtida litt, kan du si. Usikre om vi skal bli på Notodden eller ikke.. kjenner jo bare deg her, og så er det dette med skottland.. T var på møte i dag, og han har fått noen alternativer fra skolen.. 1. selvstudium, ingen garantier dvs vi blir her iallefall et halvt år til 2. utsette til neste år, dvs jeg tar permisjon og vi reiser til skotland alle tre neste år 3. reise fire mnd som planlagt, og la meg gå gravid alene. dvs ganske utelukket.. Jeg trives ikke så godt her, savner å ha familie og nettverk i nærheten. Vi har kikka litt på oslo, men det er jo klin umulig å finne bolig der som duger for tre på studentbudsjett.. men vi har ikke bestemt oss for noenting som helst.. bare surrer vi nå.. Haha jeg passet nevøen min i helgen, på 8 mnd. Det ble lite søvn, for han er inne i en skikkelig dårlig periode, der han er klin våken mesteparten av natta.. når T kom krypende i seng i firetida (etter utdrikningslag) var jeg så sliten.. "jeg vil ikke likevel.!!" hahaha *huff* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7249406-vintersol-med-bolle-i-ovnen/#findComment-7255488
IngyThing & lykkeliten Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. november 2006 Hei! Åhh,skal du å kanksje flytte!? NEI!!! åhh..nå som jeg var så fornøyd for at jeg ENDELIG hadde funnet meg ei venninne jeg kunne være sammen med, som jeg LIKER og som bonus oppå det, til og med var GRAVID!! Nei og nei, nå blei jeg lei meg. :-( *snufs* Men jeg skjønner dere jo også da. Notodden er og forblir et hull, et gudsforlatt stusselig og stygt HULL! jeg er som du vet, heller ikke noe glad i Notodden, men jeg får nok bare bli her noen år til. Heldigvis blir det vel lappen på meg etterhvert, og da får jeg jo større muligheter til å komme meg vekk innimellom. Du får holde meg informert om hva dere velger da, isåfall har du vel ikke lenge igjen å bo her du da? Hva skjer med deg og sine studier da itillfelle?? Haha, ja, jeg gruer meg til nettene med våken baby jeg å, men man kommer seg nok igjennom det også på et vis.. Det MÅ man jo bare. hehe.. akuratt som med fødselen... Dagene går fort nå, hodet på min baby har festet seg og jeg begynner å bli litt klar for å få den ut..Men helt klar er jeg ikke..Men håper det går automatisk jo nærmere termin jeg kommer.. Håper du har tid til å møtes engang før jul da, vil ikke mase på deg for jeg vet at du har mere enn nok med jobb, skole etc.. så du får ta kontakt om du har overskudd en dag. Går jo forsatt bare her jeg så.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7249406-vintersol-med-bolle-i-ovnen/#findComment-7265265
VinterSol+2 Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 jeg vil gjerne treffe deg!! fra helgen av skal jeg forlange å slippe å jobbe!! så får vi se da:) skal visst roe seg ned fra neste uke! Bra, for jeg merker det blir litt i meste laget med både skole og jobb.. så med andre ord blir det mye jobb og lite skole denne uka:( Hm.. vi blir jo iallefall til sommeren, ser det ut som.. men søren om jeg veit hva som skjer.. får ta det litt etterhvert.. er jo fristende å bare bli ferdig med den utdannelsen også.. men som du sier.. Notodden er et stort svart hull.. syns du kan bli med til Horten jeg;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7249406-vintersol-med-bolle-i-ovnen/#findComment-7271697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå