Gå til innhold

Dagens nyhet: strikkebetennelse

Anbefalte innlegg

Har nå endelig klart å få en ny sykdom, den heter strikkebetennelse...har rett og slett strikket ALT for mye!

Og har dermed fått drit vondt i hånda....

Det har blitt mange fine julegaver, men i dag må jeg nok desverre ta meg en pause i strikkingen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7249324-dagens-nyhet-strikkebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har også måttet ta pauser i strikkingen pga slike smerter før. Nå har jeg pause i strikkingen, fordi jeg lå vondt på den ene skulderen i natt, så da trenger jeg litt hvile... Må i hvert fall strikke ferdig ett par sokker til før jul, men det skal nok gå bra....Og forresten, mangler montering og strikking av kanter på en utedrakt til babyen...

Så flinke dere er som strikker selv... Jeg er helt håpløs i håndarbeid, og strikking kan jeg bare glemme... Legger til litt masker, og feller noen, så strikker jeg så hardt at det nesten ikke er mulig å strikke videre...

Har gitt opp... prøvde å lære det gang på gang når jeg gikk på skolen... men NIKS....

Blir nok å kjøpe hjemmestrikk til denne mageboeren her :)))

Annonse

hehe...det er ganske komisk, men sånn går det når man har litt vel mye tid og får dilla på strikking. hehe...jeg blir sååå mobba av gubben... Han mener babyens første ord blir enten "strikkepinner" eller "internet"....hehe

Ja... litt flaut, men jeg har faktisk ett bilde av meg med sønnen min sovende på fanget mitt og jeg ved pc'n (dinbaby) da han bare var noen uker gammel. Spørs om jeg får tid til det denne gangen, for sønnen min vil bare være 17-18 mnd gammel når lillesøster melder sin ankomst :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...