Janne&Noah Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hvor mange er flinken til å gi tran til babyen sin? Jeg klarer IKKE å huske det. Men er ikke vandt til å ta tran selv heller.
curly sue Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 joda intensjonen er i hverfall der.. men selv med en stor lapp på kjøleskapet og avkryssingsliste blir det gjerne glemt en til to ganger i uka...hmm.
Libido- Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 glemte det av og til før han begynte med mat. nu får han samtidig med kvelds, da går det bra =)
Gretep Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Hei! Min lille på 3 mnd vil IKKE ha tran. han åpner bare munnen med en grimase og lar alt renne ut. så nå får han D vitamindråper. synes faktisk de er lettere å huske og han får de til kveldspuppen.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Vi har dette som en del av "kvelds-ritualet", så vi pleier ikke å glemme dette. Av med alle klær og bleie, tran mens hun er naken og rompa får luftet seg litt, før vi tar på ren bleie og pysj. Deretter får hun en flaske mme og så er sengen neste. Fungerer veldig greit. Hender vi hopper over tranen dersom hun av en eller annen grunn er veldig grinete på kvelden, eller vi har barnevakt som legger henne eller noe.
Sigbeth Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 synes også det er vanskelig å huske. skjer nok at det er noen dager han ikke får tran ja. prøver å ha en rutine på å gi den rett før "second breakfast", men skriker han veldig er det poengløst. Og ja, jeg tar tran selv også, så har ingen unnskyldning for å glemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå