25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Min lille pjokk hadde avføring bak hver dag de første 2mnd av livet sitt. Plutselig gikk det en uke mellom hver gang og man har jo hørt at dette og er normalt. På det meste har han gått 9 dg over og idag er det 12 dager siden. Dvs at han hverken har hatt avføring forrige helg eller denne som var nå. Han er bli og fornøyd, tisser og promper mye. Har ringt HS idag så de ringer meg tilbake snart. Men det jeg lurer på er om det er mange her inne som har sånne barn? :/ Liker det ikke helt når det nermer seg 2 uker.....
Janne&Noah Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Et tips er å rote litt forsiktig baki der med en q tips, for å få i gang refleksene. Malt er og gunstig (en teskje) for barnemagen.
Libido- Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Får han bare morsmelk trenger du ikke rote noen steds.... da er det normalt at det kan ta 14 dager og lengre. Blir du veldig bekymret så prøv litt sviskesaft heller, prøv med bare en til to teskjeer siden han er så liten. malt vil jeg fraråde deg, har hør om en del (ikke alle!) barn som har blitt avhengig av det, de får ikke til å bæsje uten.
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 27. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2006 Får ikke i han hverken malt eller flaske så den er jo grei ; ) Bare pupp her. Så da er det altså normalt da kanskje...jaja, men går det over 14 dg så bør jeg kanskje få hjelp. Prøver med en til 2 ts sviskesaft hver dag nå. Bare vært litt sløv siste ukene også med å gi han det og hjelpe han med termometer og beinøvelser-hatt navnedag så kanskje han har blitt stressa av meg Takk for tips da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå