*ønsker nr 2* Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 gleder meg masse.. og gruer me litt da :S får ikke gitt noen tiøbake meldng før lørdag da, drar til et sted uten nett rett etter ultralyden.. men dere skal få vite men er hvertall min tur i morra..
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Det blir nok moro for deg å se nurket for første gang! Det er ikke noe å grue seg til tenker jeg! Nurket er nok frisk og rask! Lykke til!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ønsker dere masse lykke til. Hadde masse sommerfugler i magen selv, men det er bare gøy og i de aller fleste tilfeller blir det et positiv budskap dere får! Det er STORT å hilse på nurket for aller første gang! Lykke til!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Hei på deg! Lykke til i morgen Jeg skal også på UL i morgen Gleder meg stort
Gjest Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Å, du er heldig, masse lykke til i morgen! Jeg må vente helt til neste torsdag... Har du kjent noe mer liv i magen da?
*ønsker nr 2* Skrevet 27. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2006 nei , lite liv her nå :S men hørte hjertelyden for e uke siden hvordan går det med deg?? msn opplegget ble jo helt fucked up. .
Gjest Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 ja, har vært mye krøll med det. Vi får snakkes her, da vettu Går bra med meg, har fått litt mage den siste uka - gøy! Men har ikke kjent noe liv ennå - kanskje jeg har morkaka på framveggen, slik at den fungerer som støtpute.
*ønsker nr 2* Skrevet 27. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2006 mhm.. er det jeg mistenker nå, siden jeg har kjent liv, men ikke gjør det nå.. går vel bra med meg å. litt opp og ned, maaasse hormoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå